Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Min man hade sex med en gran

Anonym (C) skrev 2012-12-03 23:52:12 följande:
    Äh, nu hittar du på TS! Vem fasen har gran uppe så här tidigt? Det är bara den 3e!
    Jag skulle köpa gran idag men fick inte plats i bilen, så vi ska tillbaka imorgon och köpa en så ska han köra hem den och jag stannar och shoppar tills han hämtar upp mig igen. Ska sättas upp och fixas imorgon kväll med=)
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:03:12 följande:
    Min gran står på utsidan i en hink bara för att min man inte ska få för sig några dumheter innan jul.
    Bra! Vill han knulla granen när julfirandet är slut den 24e, då är det okej, men inte innan! Säg det till honom!
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:09:26 följande:
    AngieT

Hahaha.....
    Han är nog lite rädd för när jag kommer med nålen och pincetten för att ta ut flisen så han håller sig nog borta från granen men skulle den nu bli vit i jul så ska jag ta ett snack med alla manliga gäster.
    Men jag håller den på utsidan så länge.
    Läser man om sådana här fetischer så vet man ju aldrig och som den oroliga och svartsjuka kvinna jag är (ang träd) så får granen stå ute och frysa i några dagar till!
    Ja, verkligen! Slampiga jäkla julgranar. Om jag ser min sambo ge en julgran skumma blickar imorgon då blir det hus i helvete! Så de så!
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-04 00:09:11 följande:
    Superenkel lösning. Gå in på Google. Klicka på "Images" eller "bilder". Sök med orden "sexy tree".

Äh jag har redan gjort jobbet åt dig:

Fan Jelly! Nu åker Trädporren fram!

• Petite Chérie
    Reflec skrev 2012-12-04 00:13:52 följande:
    slap that bitch of a tree
    Slaps duger inte. Det blir eldsprutan!Demon
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:15:59 följande:
    Men AngieT

You naughty little girl!
    Men, det var hennes fel!
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-04 00:17:41 följande:
    Ååååh men jag vill inte bli avstängd för att jag postar pårr juh Drömmer

Kolla in den här fine gossen jag hittade!
    Han heter Enar.

Ååh gud *dreglar*
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:18:50 följande:
    DET ÄR TRÄD! Är de så pryda på FL så vet jag inte vad. Då är nog de amerikanare.
    Blir vi avstängda för det här så kommer jag nog aldrig sluta garvaSolig
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-04 00:27:41 följande:
    Det är ju så orättvíst här i världen. Vissa har inga snoppar - andra har alldeles för många.

Vad försöker du göra med mig människa?!

Hej, jag heter Angie och jag har precis insett att jag är dendrofil Drömmer
  • Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:31:56 följande:
    Angie

Det finns en reklam här hemma för hemorojder kräm och då står en kvinna och gnider röva mot trädstammen. Hon kanske också kvalificerar in som dendrofil?
    Åååh ja! Jag kommer ihåg den, bodde i sverige tills i somras =) Haha, jag tyckte den var sååå osmaklig den där reklamen..
Svar på tråden Min man hade sex med en gran