• Anonym (äcklad)

    Min man hade sex med en gran

    Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Neko

    Jag vet inte, jag skulle nog mest tycka att det var lite fascinerande =) Men säga att det inte är så bra att göra det med träd i hemmet...?

  • Ankankamon

    Antingen var det en riktig gran och då tycker jag synd om mannen (stickigt, ajajaj!) eller så var det en av plast, och då är min fråga: är det ungefär som att använda en blow-up doll?

  • lykantrophona

    Synd att du är så trångsynt att du äcklas av något så oskyldigt som dendrofili. Däremot kanske det inte är helt smart att kladda ner julgranen, eftersom den ska stå framme till allmän beundran? Ge honom ett eget träd istället, och säg att han får sköta det själv när du inte ser.
    För är det verkligen värre att använda ett träd än typ en fleshlight? Vill han stå ut med barr och kåda, så får han väl skylla sig själv liksom. ;)

  • fläta

    Hur gör man det? Vilken del juckar man mot? Och har det betydelse för upplevelsen vilket julpynt som sitter i granen? 

  • nozpa

    Hahaha. Ja du... Alltså, själva grejen att tända på träd är kanske inte sååå farligt ändå. Känns ganska oskyldigt om man jämför med mycket annat.
    Men att ge sig på julgranen som står hemma känns ju lite respektlöst. Vem vill ha en spermaklädd gran hemma lixom? :P

    Låt honom springa i skogen o jucka av sig med jämna mellanrum.    

  • Ankankamon

    Hade precis en tanke till, är detta anledningen till att det blivit så mycket vanliga med vita granar (fejk)? Så det inte ska synas om någon har kommit på dem?

Svar på tråden Min man hade sex med en gran