• Anonym

Min man hade sex med en gran

Ge han en stor växt som han kan hålla sig till.

• Anonym

Hur gör han om han är och går i skog?

Nej om du menar allvar hade jag haft svårt att kunna ha sex med honom igen. Varför vill han ligga med mig om han vill trycka kuken mot en gran?! Nej fy så avtändande. Vad sa han då?   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:02:25 följande:
    Hur gör han om han är och går i skog?

Nej om du menar allvar hade jag haft svårt att kunna ha sex med honom igen. Varför vill han ligga med mig om han vill trycka kuken mot en gran?! Nej fy så avtändande. Vad sa han då?   
    Men alla träd är kanske inte lika upphetsande?

Jag vill ligga med min man fast jag ibland också vill gnugga mig mot en kudde. Jag ser inte hur de sakerna skulle kunna motsäga varandra?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:03:56 följande:
    Men alla träd är kanske inte lika upphetsande?

Jag vill ligga med min man fast jag ibland också vill gnugga mig mot en kudde. Jag ser inte hur de sakerna skulle kunna motsäga varandra?
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:06:17 följande:
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
    Jag blir inte kåt på en dildo men använder ibland en sådan för att tillfredsställa mig. 
    Men om jag hade blivit kåt av själva dildon så kan jag inte se det äckliga eller hemska i det heller.  
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-03 18:06:17 följande:
    Det är inte trångsynthet att inte själv bli upphetsad av det
  • Anonym
    JellyBean skrev 2012-12-03 21:36:02 följande:
    HAHAHAH hellre att min man tänder på ett träd än en annan kvinna.
  • Anonym
    Anonym (Björken) skrev 2012-12-03 21:39:34 följande:
    Hoppas granen inte blir gravid nu mitt i allt? Testa med ägglossningstest!
  • Anonym

verkligen, förlåt. men är detta på riktigt? vet att dendrofil finns, googlade det precis, men vadå lämna? hellre juckandes mot ett träd än mot en kvinnas vagina? hahaha

• Anonym
    Anonym (C) skrev 2012-12-03 23:52:12 följande:
    Äh, nu hittar du på TS! Vem fasen har gran uppe så här tidigt? Det är bara den 3e!

hahahahahha
  • Anonym

Säker på att det inte var en stackars ekorre i trädet som han satte på ?

• Anonym

Är väl inget fel  attt tända på ting? Tänk om han skulle dumpa dig bara för du vill ha en dildo. Är väl ännu mer konstigare att han tänder på en tjej som gillar dildos isåfall!! Snälla rara du kan ju inte dumpa han för den sakens skull! 

• Anonym

Är det bara jag som inte fattar hur man har sex men en gran?! :P Vill någon vara snäll o förklara? haha

• Anonym

TS! Är det din man som för några veckor sedan kissade i blomkrukan i vardagsrummet när du kom hem från jobbet?

• Anonym

Men om man har sex med en julgran, som alltså inte har rötter kvar, är det någon form av dendrofil-nekrofili? Och om man har sex med en pyntad julgran, betyder det att man tänder på dendrofilvärldens drag queens då?

Så många frågor.. 

• Anonym

Jag hade tvingat honom att gå och testa sig, man vet ju liksom inte vilka sjukdomar han kan ha fått nu..

• Anonym

Se det positivt det är bara en gran nästa gång kanske det är hunden

(tidelag är inte olagligt här i landet)

• Anonym
    AngieT skrev 2012-12-05 17:36:45 följande:
    Vad är ANOF!? Jag ser det skitofta men vad fasen betyder det?
    Det var ett troll som häckade här på forumet för ett antal år sedan googla på ANOF + familjeliv så får du upp diverse trådar som h*n startat
Svar på tråden Min man hade sex med en gran