Inlägg från: Tom Araya
|
-
-
Denna person verkar tänka med kotten och hur det känns i grenen när han blir kåt på savande träd.Anonym (äcklad) skrev 2012-12-03 17:37:16 följande:Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.
Vad ska jag göra?
Kanske knäpp i roten.... -
MrC skrev 2012-12-04 02:13:29 följande:Träd kan vara fina. Jag använder träd ibland......förgreningarAngieT skrev 2012-12-04 02:14:13 följande:Till vadå?
-
Undrar om det blir nya kottar om man pollinerar ett träd och om kallar den blivande familjekonstellationen för släktträd då?
-
Personer TS beskriver kanske söker sina rötter....
-
MrC skrev 2012-12-04 04:00:10 följande:Jag tror att sex med träd bara är en fluga.
Tror du inte han försöker rota sig? Eller misstänker vi att han försöker BARRikadera sig? -
Sex med en gran - granalsex
-
Hon får ju en rejäl dildo på köpet om hon behåller honom...bara att kvista av...Anonym skrev 2012-12-04 05:17:55 följande:Är väl inget fel attt tända på ting? Tänk om han skulle dumpa dig bara för du vill ha en dildo. Är väl ännu mer konstigare att han tänder på en tjej som gillar dildos isåfall!! Snälla rara du kan ju inte dumpa han för den sakens skull!
-
Måste vara kanon att skaffa kottar med en gran...de lär ha fin stamtavla...
-
En grandios dildo...Tom Araya skrev 2012-12-04 06:21:57 följande:Hon får ju en rejäl dildo på köpet om hon behåller honom...bara att kvista av...
-
Om man blir tagen i baken av en gran, får man träsmak i baken då?
-
Hur ser man att det är en julgran - jo, det hänger kulor i grenen.
-
Kolla så det inte är en horgran som tog betalt för knullet...tror de brukar ta en skaplig summa trädkronor.
-
Den kanske ska gå i träda.Grena83 skrev 2012-12-04 07:32:55 följande:Vilken Trälig tråd..
-
Är det koppleri att sälja en gran till en dendrofil?
-
Gransämja!Anonym (:)) skrev 2012-12-06 10:35:46 följande:
Hellre granen än grannen!