Min man hade sex med en gran
Ge han en stor växt som han kan hålla sig till.
Ge han en stor växt som han kan hålla sig till.
Hur gör han om han är och går i skog?
Nej om du menar allvar hade jag haft svårt att kunna ha sex med honom igen. Varför vill han ligga med mig om han vill trycka kuken mot en gran?! Nej fy så avtändande. Vad sa han då?
verkligen, förlåt. men är detta på riktigt? vet att dendrofil finns, googlade det precis, men vadå lämna? hellre juckandes mot ett träd än mot en kvinnas vagina? hahaha
Har ni redan granen framme??
Säker på att det inte var en stackars ekorre i trädet som han satte på ?
Är väl inget fel attt tända på ting? Tänk om han skulle dumpa dig bara för du vill ha en dildo. Är väl ännu mer konstigare att han tänder på en tjej som gillar dildos isåfall!! Snälla rara du kan ju inte dumpa han för den sakens skull!
Är det bara jag som inte fattar hur man har sex men en gran?! :P Vill någon vara snäll o förklara? haha
TS! Är det din man som för några veckor sedan kissade i blomkrukan i vardagsrummet när du kom hem från jobbet?
Men om man har sex med en julgran, som alltså inte har rötter kvar, är det någon form av dendrofil-nekrofili? Och om man har sex med en pyntad julgran, betyder det att man tänder på dendrofilvärldens drag queens då?
Så många frågor..
Jag hade tvingat honom att gå och testa sig, man vet ju liksom inte vilka sjukdomar han kan ha fått nu..
Se det positivt det är bara en gran nästa gång kanske det är hunden
(tidelag är inte olagligt här i landet)