• MrC

Min man hade sex med en gran

Kul tråd...visste inte ens om att det fanns något som heter "dendrofil". Sick.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 01:56:33 följande:
    Do you like?
    Nej, jag sitter här och skrattar så att tårarna rinner.
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 02:04:16 följande:
    But then you like!Flört
    Solig
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 02:07:55 följande:
    Gillaru träden jag postat då?;)
    Träd kan vara fina. Jag använder träd ibland... Skrattande
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 02:14:13 följande:
    Till vadå?Drömmer
    Jag visste att den skulle komma...
    Träd kan användas som stöd när man stretchar. Så brukar jag använd träd, ser ut som man försöker välta dom.
  • MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 02:19:32 följande:
    Denna person verkar tänka med kotten och hur det känns i grenen när han blir kåt på savande träd.
    Kanske knäpp i roten....Skrattande
    Hahaha LOOL
  • MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 02:23:18 följande:
    ...förgreningar

• MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 03:47:12 följande:
    Personer TS beskriver kanske söker sina rötter....Skrattande
    Jag tror att sex med träd bara är en fluga.
    Tror du inte han försöker rota sig? Eller misstänker vi att han försöker BARRikadera sig?
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 01:54:09 följande:
    Jag måste bara fråga hur din mans penis såg ut efter samlaget med granen? Jag och sambon har satt upp vår idag och jag började blöda och han fick massa stick som blev röda på händerna, så din karls penis måste ju vara ganska öm nu?
    Jag misstänker att TS knappast har fått se på penisen. De vågar väl knappt se varandra i ögonen efter detta?
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 02:11:20 följande:
    För att han har en affär med granen menar du?
    Ja, det bör ju vara lite konstig stämning i den familjen nu? Eller?
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 02:18:18 följande:
    Ja, om min sambo hade knullat vår gran hade jag slängt ut båda två.
    Nu tycker jag att du är lite orättvis faktiskt. Det är bara en granjävel. Hade det varit annorlunda om han knullat på grannen eller en jycke?
  • MrC
    Anonym skrev 2012-12-05 04:39:09 följande:
    Jag hade tvingat honom att gå och testa sig, man vet ju liksom inte vilka sjukdomar han kan ha fått nu..
    Han kan ju ha fått kåda... förlåta, jag menar klåda!
  • MrC

TS, jag tror jag såg din man...

Svar på tråden Min man hade sex med en gran