• scrapparlotta

Hjälp, tips på julklappar till tjej på 8 år...

Jag har bara hjärnsläpp, vet inte vad jag ska köpa till våran dotter på 8 år i julklapp. Inte en aning. Hon ska få ett spel till sitt nintendo och en onepice. Men sen ska hon få nåt till för ca 400 kr. Men vad?? Hon önskar sig barbiedocka, och det ska hon få av mormor. Så vad sjutton ska jag hitta på. Vad vill era 8 åringar ha?

• Svar på tråden Hjälp, tips på julklappar till tjej på 8 år...
  • aronnax

Min åttaåring önskar sig typ allt . Men bla:

En armbandsklocka, sån från uropenn, kika vuxenmodell med silikonarmband o diamanter runt.

Tröja med USA-flaggsmotiv

Monster high-saker, helst dockan man kan plocka ihop som bitar, en lila arm, en rosa fot osv.

Blingles-maskin (diamanter som man pimpar saker med).

Sjungande petshop.

Mina vänner-bok med hästar.

Sigge-böcker...             

• scrapparlotta

Tack för tipsen...

mp3 och klocka har hon. Däremot en sån monter high docka att plocka ihop har jag tittat på. Är det bra, tänker att sakerna lätt går sönder om dom ska hålla på att byta armar och ben.....eller vad tror du? Annars är det nog en bra grej :)

• FlitigaLis

Köpte till min systerdotter för nått år sen: kakburk, receptbok med cupcakes och muffins, fina muffinsformar, olika fina strössel.

Man kan ju lägga till förkläde, kokmössa osv.

Det blev väldigt uppskattat

• lövet2

Här har det hittills blivit:
    *Lite nya kläder (bl a en t-shirt med Angry Birds, som hon önskat sig)
    *Ficklampa
    *Pennskrin
    *Bok om Disney´s prinsessor
    *Tuschpennor

Hon får också en bärbar DVD tillsammans med sin bror. Den är tänkt att ha i bilen mest.

• scrapparlotta

Muffinsformar och kokböcker osv...nja, hade varit jättekul om hon var intresserad av det. Men hon är så där i att baka. Har väl ärvt sin mammas intresse i det...hmmm,....

Hon fyllde år nu i november och då fick hon några böcker....så det får vi nog också stryka. Fasiken att det ska vara så svårt!! 

• fortsätt paddla

Min åttaåring önskar sig: en ponny, en hundvalp, en dator. Ja, det var det!
    Hon får en dvärghamster, hästar till leksaksstallet, hörlurar ( så hon kan lyssna musik på kvällen) örhängen i form av hästar.

• fortsätt paddla

Och böcker... gissa handling;) hästar!

Svar på tråden Hjälp, tips på julklappar till tjej på 8 år...