Hjälp??LÄggning
Finns det nån mer mamma eller pappa som sköter läggdaxet själv? Min man jobbar på kvällar nu och jag får inte till det.
Att ge flaska i säng e uteslutet..
Finns det nån mer mamma eller pappa som sköter läggdaxet själv? Min man jobbar på kvällar nu och jag får inte till det.
Att ge flaska i säng e uteslutet..
Här e det kaos.. Vet inte om lillkillen har nattskräck eller va det är. Men det är bara jag som får ta han på natten hos pappa blir han galen, Han vaknar o bara skriker o han vill komma upp i min famn o sen ner, han är jätte ledsen och han vet inte va han vill. Ibland får ja inte ens lägga honom om han somnat i min famn.
Nätterna har varit sjukt jobbiga i en bra tid nu, då ja knappt får sova, förstår inte hur han har sån energi som han har.. Vi har fått två olika läkemedel som skall hjälpa han att bli lugn o somna på kvällen men dom hjälper inte.
Som tur är har vi tid till Habliteringen 7 Januari för snart orkar jag inte mera.. Han har haft hjärnhinneinflammation o blodförgftning när han föddes o jag vet inte om det har något med detta och göra..
Klagoinlägg det blev. Men jag e så trött, och på detta pluggar jag oxå, som inte alls går så bra just nu..