Lindra abstinens ??
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Vet inte vad dimor är ens?? Finns det på aporeket
Värsta är pirret i hela kroppen och känner mig som om jag har riktigt allvarlig influensa... Och ångesten. Men jag tänker inte ge mig... Måtte jag lyckas...
Tack för tipsen har imodium hemma, borde fungera oxå... Här även åksjuketabletter hemma :) och dexofen plus alvedon
Usch det här är ett rent helvete vill jag bara tala om :( Måtte det vända lite i morgon...
Nån som vet hur länge det håller på?
Det gör så ont i kroppen att jag klarar mig inte utan smärtstillande :(
Tar maxdos av Alvedon och dexofen, receptfria!
Har svår reumatism som kommer i skov, har alltid gått bra att sluta med citodon när värsta smärtan lagt sig. Men denna gång var det ett ovanligt långt skov och nu skakar hela kroppen :(
Bävar för vad jag ska ta mig till när nästa skov kommer.... FAN!!!
Nä detta går inte, ger upp och beställer mer citodon....
Diklofenak INTE dexofen är det jag tar nu mot smärtan. Plus Alvedon. Vet inte vad jag fick dexofen ifrån??? Har aldrig haft den sorten...
Tog mig en l
Diklofenak INTE dexofen är det jag tar nu mot smärtan. Plus Alvedon. Vet inte vad jag fick dexofen ifrån??? Har aldrig haft den sorten...
Tog mig en lååååång promenad för att lindra lite, det hjälpte men fy sjutton vilket piss detta är!!!
Står emot ännu :)
Jag tar bara citodon mot svår smärta och aldrig mer än föreskrivna dosen.
Har reumatism som kommer i skov, har aldrig förut haft problem med att sluta när smärtan lättat...
Vad ska jag nu ta när jag får nästa skov??? Kommer aldrig våga röra dessa piller igen...
Nån som har svår smärta och något tips är det välkommet!!
Tog mig en lååååång promenad för att lindra lite, det hjälpte men fy sjutton vilket piss detta är!!!
Står emot ännu :)
Jag tar bara citodon mot svår smärta och aldrig mer än föreskrivna dosen.
Har reumatism som kommer i skov, har aldrig förut haft problem med att sluta när smärtan lättat...
Vad ska jag nu ta när jag får nästa skov??? Kommer aldrig våga röra dessa piller igen...
Nån som har svår smärta och något tips är det välkommet!!
Förlåt många lika inlägg, svårt från iPhonen och lite dubbelseende just nu...
Klarade inte av det, misslyckades...
Fick migränanfall mitt i allt och var hemma hos en vän, hon erbjöd mig Tradolan och jag kunde inte stå emot :(
Ångesten över vad jag gjort ... Var nog nästan i hamn och förstörde allt...
Vet inte om jag klarar av att gå igenom piss dagarna igen...