Lindra abstinens ??
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Andra dagen utan citodon och Jag mår skitdåligt!!!! Nån som har någon erfarenhet om vad jag kan ta/göra för att lindra...
Jag har läst på Flashback att man kan ta dimor eller liknande mot abstinens av tramadol. Du kanske kan testa det?
Vet inte vad dimor är ens?? Finns det på aporeket
Åksjuketabletter minskar illamående och gör en lite avslappnad och trött, du kan dubbla dosen.
Det finns på Apoteket. Det är mot diarré.
Värsta är pirret i hela kroppen och känner mig som om jag har riktigt allvarlig influensa... Och ångesten. Men jag tänker inte ge mig... Måtte jag lyckas...
Tack för tipsen har imodium hemma, borde fungera oxå... Här även åksjuketabletter hemma :) och dexofen plus alvedon
Få någon du känner (någon som förstår att du inte orkar umgås) att leverera typ glass eller någonting (cigaretter om du röker) och sånt så du slipper gå och handla men ändå har någonting hemma. Glass är kanske inte så tillfredsställande men det känns bättre att ha NÅGONTING än absolut ingenting. Sätt på en film och försök titta. Ta ett bad! Fördriv tiden så gott du kan! Ta inte mediciner för att bli av med ett beroende av andra mediciner!
Drick mycket vatten (för att driva ut det snabbare och för att kroppen behöver mer vatten när den mår dåligt, speciellt om man svettas mycket och sånt av abstinensen)!
Försök att sova! Ju mer du lyckas sova ju mindre behöver du stå ut med.
Usch det här är ett rent helvete vill jag bara tala om :( Måtte det vända lite i morgon...
Nån som vet hur länge det håller på?