Kan bli kåt på andra men inte på min pojkvän
Ja som rubriken lyder känner jag nästan ingen lust när jag är med min pojkvän, vilket iofs kan bero på vestibulit som jag lidit av i ca 1 ½ år. Hur som helst så kan vi börja hålla på och mysa och allt sånt men jag blir inte direkt kåt när han rör mig och kyssarna känns inte särskilt upphetsande utan bara som någon mysigt och fint. Och när vi väl har sex ökar aldrig kåtheten utan den är lika låg hela sexet ut. Skulle vilja känna den där kåtheten då man nästan skriker efter hans kropp och kuk men så är icke fallet nu. Dock onanerar jag ganska mycket själv och kan bli väldigt kåt på andra killar och på mina ex men inte på min nuvarande pojkvän. Tycker detta är jätteledsamt och frustrerande för jag vill ju ha ett fungerande sexliv med honom för det är bara han jag älskar och skulle aldrig i mitt liv kunna lämna honom. Vi har en otroligt fin relation, det är bara sexet som är dåligt.
Så nu undrar jag om det är någon som känner likadant? Och i så fall, hur har ni fått tillbaka sexlusten för er nuvarande partner istället för att vara kåt på andra människor? Vilka knep finns det för att få tillbaka sexlusten, finns det någon som han och jag som par skulle kunna göra tillsammans för att öka min sexlust?
Jättetacksam för svar,
ha det fint!!!!