Inlägg från: Petite Chérie |Visa alla inlägg
  • Petite Chérie

Kan bli kåt på andra men inte på min pojkvän

Det låter som att du inte är kär i din kille längre. Du älskar honom säkert, men ibland går kärleken över till att älska sin partner som en nära vän eller familjemedlem, och då vill man inte längre ha sex. Been there.

• Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2012-12-05 18:07:21 följande:
    hmmm njae alltså har ju haft vestibulit (samlagssmärtor) under nästa hela vårt förhållande så vi har ju liksom aldrig haft något bra sexliv pga. det vilket är sjukt trist jag alltid har sett mig som en väldigt sexuell tjej och haft många sexpartners. Sen är jag nykär i honom sedan en månad tillbaka så jag tror inte det handlar om att jag inte är kär i honom!
    Jag undrade mest över om det finns någon annan som också haft låg sexlust men som sen lyckats öka den och få tillbaka den! 
    Hade du inte det med exet?

Men du säger att du inte blir kåt på honom, men på andra. Är det för att du bara haft ont med honom eller är det något annat?

Jag hade perioder med ett ex där jag inte ville ha sex, och sedan kunde jag bli kåt ett tag och vilja det, men jag insåg tillslut att jag älskade honom som en bror och inte en pojkvän längre. Därför funkade inte sexet med honom.
  • Petite Chérie
    Anonym (ledsen) skrev 2012-12-05 18:16:02 följande:
    Hade sex eller samlagssmärtor med mitt ex? Ja vi kunde ha sex utan att det gjorde ont men vi var tillsammans 2009 så det var länge sen så jag kommer inte ihåg det.

Jag vet inte om det är för att jag haft ont som jag inte blir kåt på min nuvarande pojkvän, det känns ju som om det vore en ganska rimlig anledning och därför skriver jag här för att få hjälp med att få tillbaka sexlusten..

Ditt resonemang om att sexet inte funkade för att du älskade honom mer som en bror stämmer säkert jättebra men jag tror inte att det är det som det här problemet handlar om! 
    Smärtor menar jag. Tänkte att om du hade smärtor med exet med ändå tände på honom, så kanske det inte alls är pga smärtan du inte tänder på den du har nu, men det måste ju vara så om du är nykär dessutom.

Finns det ingen hjälp man kan få så man inte har ont? Låter ju skitjobbigt och klart att sexet inte blir bra.
Svar på tråden Kan bli kåt på andra men inte på min pojkvän