• Anonym (R)

Är din man en FILF?

Ja som rubriken lyder. Har din man hållit sig fräsch sedan han blev pappa? Både jag och min man har gått ned i vikt sedan vi blev föräldrar men det brukar ju bli motsatt för många. Nu är frågan hypotetisk, jag vill ju givetvis inte knulla era män även om de är heta, jag har en egen :)

• Svar på tråden Är din man en FILF?
  • Anonym

Så om man gått upp i vikt kan man inte vara attraktiv, är det det du menar?

• Anonym

Vad är Filf? Milf och Gilf har jag hört.....

• Anonym (R)
    Anonym skrev 2012-12-06 15:21:53 följande:
    Så om man gått upp i vikt kan man inte vara attraktiv, är det det du menar?

Nä men de flesta vill inte gå upp mycket i vikt såvida de inte är underviktiga. Om jag nu måste förtydliga så syftar jag inte på några enstaka kilo. Jag efterfrågar dessutom (kvinnornas) uppfattning om sina män så du får göra din bedömning.
  • Anonym (R)
    Anonym skrev 2012-12-06 15:22:27 följande:
    Vad är Filf? Milf och Gilf har jag hört.....

Kan du inte gissa? Jag tror du fixar det.
  • Majken

Definitivt, han är klockren både kroppsligt men framförallt för sina goda egenskaper! Han har ALLT helt enkelt, och han är bara min!!

• viseversa

Man kan väl vara het även med några kilo för mycket. Sambon har gått NER över 14 kilo sen han blev pappa med hjälp av rätt mat och träning. Dock har han alltid varit het i mina ögon. Lika het då som nu. Så ja han är en filf. Dock är jag INTE en milf haha

• Hemlig123

Milf och Filf kan jag förstå, men GILF??

• YokohamaNr2

Oh yes, han är fortfarande riktigt het, tror nog några mammor i sonens klass är lite betuttade i honom

Svar på tråden Är din man en FILF?