• Anonym (R)

Är din man en FILF?

Ja som rubriken lyder. Har din man hållit sig fräsch sedan han blev pappa? Både jag och min man har gått ned i vikt sedan vi blev föräldrar men det brukar ju bli motsatt för många. Nu är frågan hypotetisk, jag vill ju givetvis inte knulla era män även om de är heta, jag har en egen :)

• Svar på tråden Är din man en FILF?
  • Anonym (R)
    Anonym skrev 2012-12-06 15:21:53 följande:
    Så om man gått upp i vikt kan man inte vara attraktiv, är det det du menar?

Nä men de flesta vill inte gå upp mycket i vikt såvida de inte är underviktiga. Om jag nu måste förtydliga så syftar jag inte på några enstaka kilo. Jag efterfrågar dessutom (kvinnornas) uppfattning om sina män så du får göra din bedömning.
  • Anonym (R)
    Anonym skrev 2012-12-06 15:22:27 följande:
    Vad är Filf? Milf och Gilf har jag hört.....

Kan du inte gissa? Jag tror du fixar det.
  • Anonym (R)

De flesta verkar ha sin drömfilf :D om det inte är alla.

• Anonym (R)
    Anonym skrev 2012-12-06 15:49:26 följande:
    Kärleken till sin man eller kvinna gör denna vacker, perfekt och underbar. De som inte har lika starka känslor lär nog inte skriva i denna tråden... tror jag iaf.

Så kan det va. Det var lite menat som en fel-good-tråd. Man kan ju dock ha åsikter om huruvida det är negativt eller positivt om ens partner ändras mycket i det fysiska (pga familjebildning). Jag skulle till exempel inte ha nåt emot om min man gick ned 4 kg men det betyder ju inte att jag tycker mindre om honom eller att han ligger utanför ramarna för att va filf. Han skulle dock KUNNA göra det om han vägde +15kg eftersom det vore utanför mina ramar för vad som är (fysiskt) attraktivt.
  • Anonym (R)

Ja det hade varit kul med bilder men det är ju lite svårt men det viktigaste är ju trots allt att vi själva är nöjda.

• Anonym (R)
    viseversa skrev 2012-12-06 16:53:15 följande:
    Ja du kan börja ts=) Men bild alltså!

Skulle inte hända. Främst för att han inte skulle gå med på det och sen för att jag nog vore för lat för att lägga upp en :p
  • Anonym (R)
    viseversa skrev 2012-12-06 16:59:26 följande:
    Min sambo vet om att jag har bilder på honom i mitt galleri. Han tycker det är okej också=). Annars hade jag itne haft det så klart=)

Fast det går ju inte att gå in i ditt galleri iaf så då spelar det ju ingen roll. Min man är nog ganska anti-FL sådär generellt tror jag så jag undviker att prata om det och va inne när han ser på.
Svar på tråden Är din man en FILF?