• Anonym

Är din man en FILF?

Så om man gått upp i vikt kan man inte vara attraktiv, är det det du menar?

• Anonym

Vad är Filf? Milf och Gilf har jag hört.....

• Anonym
    Hemlig123 skrev 2012-12-06 15:31:25 följande:

Milf och Filf kan jag förstå, men GILF??

G står för Grandma va?
  • Anonym

Min är just nu lite sympatigravid o har lagt på sig lite runt magen, men det klär honom ändå. Han är lång smal och den sexigaste mannen på denna planeten i mina ögon

• Anonym
    Anonym (R) skrev 2012-12-06 15:25:20 följande:

Kan du inte gissa? Jag tror du fixar det.
    Farfar I Like to Fuck?
  • Anonym
    Anonym (R) skrev 2012-12-06 15:47:18 följande:
    De flesta verkar ha sin drömfilf :D om det inte är alla.
    Kärleken till sin man eller kvinna gör denna vacker, perfekt och underbar. De som inte har lika starka känslor lär nog inte skriva i denna tråden... tror jag iaf.
  • Anonym
    Anonym (R) skrev 2012-12-06 15:57:41 följande:

Så kan det va. Det var lite menat som en fel-good-tråd. Man kan ju dock ha åsikter om huruvida det är negativt eller positivt om ens partner ändras mycket i det fysiska (pga familjebildning). Jag skulle till exempel inte ha nåt emot om min man gick ned 4 kg men det betyder ju inte att jag tycker mindre om honom eller att han ligger utanför ramarna för att va filf. Han skulle dock KUNNA göra det om han vägde +15kg eftersom det vore utanför mina ramar för vad som är (fysiskt) attraktivt.
    Synd att fl är så öppet, hade gärna slängt in en bild på min sexiga karl annars
  • Anonym

Min man har inte förändrats alls uteseendemässigt sen vi fick barn. Han är lika smärt och vältränad som han alltid varit. Han ser till att träna på jobbet så det har inte påverkats av familjelivet.

Dock kan han se lite sliten ut ibland när han varit uppe med ungarna på natten, men det är inget som inte går bort med en natts sömn

Svar på tråden Är din man en FILF?