• Fridie

Gravida i Bromma med BF dec-mars

Hej! Jag tar mig friheten att ansluta här.. =)  Väntar första barnet 4 feb, är 27 och bor i Norra Ängby.

• Fridie
    brommabebis jan13 skrev 2013-01-04 11:45:40 följande:
    Har du funderat på BVC? För mig lutar det åt Blackeberg, tror det kan vara skönt med gångavstånd. Har alltid varit nöjd med deras vårdcentral också.

Är det någon som har hört något om Blackebergs BVC? De i den här tråden som väljer Bleckeberg borde väl hamna i samma föräldragrupp? :)

Välkommen Labolina! Innan jag blev gravid och fick jobbig foglossning brukade jag också promenera och jogga mycket, finns hur mycket grönområden som helst här, så man tröttnar aldrig :) Jag gillar judarnskogen väldigt mycket, känns som en gammal urskog.
    Ja, vi kommer att välja Brommaplans BVC, det är närmare dit för oss. Jag tänkte också att det kan vara skönt med promenadavstånd när det blir vår och sommar (gud, så jag längtar efter solsken och lättare kläder och skor!).

Jag har bara bott i Ängby sedan i midsommar, så jag har inte full koll på de "bästa" promenadstråken ännu, men jag kan tänka mig att  det blir ett par turer omkring Judarn. =)
  • Fridie
    brommabebis jan13 skrev 2013-01-04 12:08:40 följande:
    En (korkad) fråga: kan ni se min presentationsbild? Försökte ändra så bara folk som jag lagt till kan se den, men vet inte om det blev rätt.. 
    Jag kan se bilden!
  • Fridie

Grattis, vad kul! Jag har BF på måndag, väntar med spänning på minsta tecken att det är dags.. :)

Svar på tråden Gravida i Bromma med BF dec-mars