• fiori84

90´s music please come back !!

Jag är uppvuxen med 90 talets musik med bl a boys 2 men, brandy, montell jordan, bsb, n sync, byran adams, bon jovi, brandy, next mm, listan kan bli hur lång som helst. Jag tycker synd om dagens ungdomar som måste växa upp med dagens musik med t e x nikki minaj, one direction och alla dess hiphop artister utan nån bra budskap. Dagens artister kan skriva vilket skit låt som helst på bara 5 min och kalla det musik, musiken idag har ingen själ, ingen mening och ingen rytm som det grjorde på 90 talet. Åh vad jag saknar 90 talets RNB DET är musik Hjärta

Alla ni 90´s music lovers, vilka var era favorit artister/grupper på den tiden? vad saknar ni mest från den tiden. Berätta och låt oss drömma oss bort till 90 talet för en stund Cool

• Svar på tråden 90´s music please come back !!
  • fiori84

puff

Kom igen, kan ju inte bara vara jag som saknar 90 talets musik ju Rynkar på näsan

• Fia 28

Eller så är man som jag som inte lyssnar på "budskapet" utan njuter av musiken.

• fiori84

Jag är mer en RNB tjej och lyssnade mycket på det men också lite pop och pop rock som bryan adams, bon jovi, bsb och n sync. Det är synd att musiken har blivit så dålig, jag menar hur kan man tycka om tex Justin bieber? Obestämd och ännu värre nicki mínaj

• Grande Rock

nog för att jag håller med dig i rubriken, men sedan slutar det. Du har tagit det som i mina öron var det sämsta med 90-talet och hyllat det som det bästa.

De som jag tycker bar störst på 90-talet är: Smashing Pumpkins, Radiohead, Live, Fugees, Pearl Jam, R.E.M, Beck, Soundgarden, Dr Dre, Alanis Morisette, Red Hot Chili Peppers, Alice In Chains, Cranberries, No Doubt, Hole, Korn, Tool, Jamiroquai, Rage Against The Machine, etc, etc, etc 

Det goa med gammal musik är att den finns kvar för oss som gillar den. Musiksmak varierar kraftigt och jag väljer att inte tycka synd om de som gillar annan musik än jag gör, det är deras val. Det händer att jag lyssnar på modern musik också, och gillar det.

• wannaseeyoudisco
    Grande Rock skrev 2012-12-08 00:51:24 följande:
    nog för att jag håller med dig i rubriken, men sedan slutar det. Du har tagit det som i mina öron var det sämsta med 90-talet och hyllat det som det bästa.

De som jag tycker bar störst på 90-talet är: Smashing Pumpkins, Radiohead, Live, Fugees, Pearl Jam, R.E.M, Beck, Soundgarden, Dr Dre, Alanis Morisette, Red Hot Chili Peppers, Alice In Chains, Cranberries, No Doubt, Hole, Korn, Tool, Jamiroquai, Rage Against The Machine, etc, etc, etc 

Det goa med gammal musik är att den finns kvar för oss som gillar den. Musiksmak varierar kraftigt och jag väljer att inte tycka synd om de som gillar annan musik än jag gör, det är deras val. Det händer att jag lyssnar på modern musik också, och gillar det.

Svar på tråden 90´s music please come back !!