• Pluttan

Min dotter vandaliserade min gravid mage, orolig

Känn efter om du får kraftiga sammandragningar. Bebisar brukar ligga väl skyddade i magen. Jag har en kollega som fick ett knytnävsslag i magen av en dement patient när hon var gravid utan att det var någon fara. Men förstår din oro. Inte längesen jag var gravid. Jag oroade mig för det minsta lilla. Tycker du ska ringa till förlossningen så får de kolla upp dig ordentligt.Det brukar lugna. Men som sagt tror inte det är någon fara. All lycka och hoppas det går bra. kram.

• Pluttan

Men fy vilken tråkig inställning de har på förlossningen på din ort. Då förstår jag verkligen att du är orolig. Kan du inte höra med sjukvårdsupplysningen då? På min ort får man komma in för en koll för den minsta lilla öron. Tex om man inte upplever sparkar/rörelse. Det var mycket tråkigt att höra att de inte vill ha trams från oroliga gravida mammor. Varför jobbar de då på förlossningen. Det ÄR ju deras jobb. De borde lära sig av sina kollegor runt om i landet hur man tar hand om blivande föräldrar.

• Pluttan

Det var det värsta jag hört. Att mammor är så oroliga nu för tiden. Att det inte är någon fara. Hmmm... undrar om de kan stå för det OM det verkligen händer något?. Bara hoppas du blir behandlad bättre denna gången. Bara säg att kollegorna i andra delar av vårt land faktiskt tar hand om sina patienter.

pojke 2000 flicka 2012
Svar på tråden Min dotter vandaliserade min gravid mage, orolig