• Anonym (hett)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

• Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
  • Efraim Barkbit

Breda höfter och allmänbildning

• Anonym (Bort med sminket o parfym)
    heinz skrev 2017-03-04 17:59:43 följande:

Det som är sexigt hos en kvinna enligt mig:

Egenskaper:
    - Hon ser dig som en person och inte ett ting
    - Hon har tillräckligt god självkänsla för att respektera dig
    - Hon är sin man trogen
    - Hon kan tänka med hjärnan & inte med hjärtat
    - Hon kan lyfta blicken från sin egen navel & se dig
    - Hon har djup respekt för dig

Yttre attribut:
    - Finns ovanstående punkter, så spelar utseendet mindre roll
    - Om inte ovanstående punkter finns så gäller oftast tömma & glömma

Tillägg:
    - Slampig klädsel & attityd = tråkar ut både kuk & hjärna i längden
    - Parfym = går bort (naturell kvinnodoft triggar mäns hjärnor mer än någon parfym)
    - Smink = Ingen kvinna ser egentligen bra ut med smink (bort med masken)
    - Hår på könet = du är en kvinna, inte en hora som ska efterlikna porrstjärnor 

/Heinz

Håller fullständigt med :)
  • Anonym (JoDu)

Finns många saker som påverkar om jag tycker att hon är sexig:

- hållning

- första intryck

- utstrålning och kroppsspråk

- hur hon uttrycker sig

- blick

Naturligtvis spela utseendet också in. Mest som en "eyes opener". Vill inte ha någon som är för stylad/plastig.

En sexig rumpa är ju sällan fel heller....

• Tom Araya
    Anonym (hett) skrev 2012-12-08 22:59:19 följande:

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

Under de senaste 15 åren (eller så) har jag mer och mer insett att sexuell attraktion ligger väldigt mycket i personlighet. En tjej som har lust, tänder på en och situationen och vet vilka strängar hon kan spela på är sexig nästan helt oavsett hur hon ser ut.

Men om jag ser till mina egna preferenser så tycker jag runda former är oerhört sexigt, i synnerhet en fyllig rumpa. Långt hår är också väldigt snyggt och sexigt, särskilt mörkt hår. Bröst kan såklart vara attraktivt och där föredrar jag naturliga, lite större och gärna hyfsat fasta i just den prioritetsordningen.

Klädsel är inte så jättenoga, en sexig tjej är sexig i det mesta, även ett par urtvättade och sunkiga mjukisbrallor och ett linne.
    Men kjol eller klänning är oerhört sexigt, i synnerhet om den smiter åt lite om rumpan.
    Stay ups är både snyggt och sexigt.
    Bland underkläder tycker jag svart spets är snyggast och sexigast, gärna string, men troslöst under kjol eller klänning är inte fel.
    Höga läderstövlar är oerhört läckert, gärna i kombination till ovanstående.
    Jeans eller skinnbrallor är inte fel heller...
    Fast bäst är en kvinna naken. :)

Jag kan tycka att tatueringar och piercingar kan vara rätt läcker på en kvinna om det inte är för mycket och ser trashigt ut. Jag är lite svag för just piercing i näsan.

• misil

Eftersom jag tycker att kvinnor är det vackraste och sexigaste som finns så tänder jag på kvinnor som är kvinnliga,om en kvinna går omkring osminkad i helehansen och spottar ut och lägger in snusar hela dagarna så hamnar hon istället i vänskapsfacket och är ingen jag tänder på.

• Hjortz

Beror vilken person är man. Kan bara utgå från mig själv. Jag är mycket för naturen och lantligheten på vichan ????

Sammanfattning på mig

-----------

snöskoter/fiska/cross/campa/odla/bilar/djur/. och där efter kan man söka nån lik värdig .????

Går igång på fint ansikte. fina ögon!!!! Och relativ smal kropp och små bröst och något större rumpa/lår .och ett långthår! Och en flannel skjorta och jeans blir nästan lite upp hetsad ???????? och gärna nån med lite hjärna ???? sjukt sexigt med nån med IQ ! ???? . .sen får man hoppas att hon är snäll och rolig att va me ???? och redo för äventyr ?

• Hjortz

Blev fel med fråge tecken istället för emojies! Så glöm alla " ??" Hehe

• Anonym (draken)

Kär i en yngre tjej. Är helt galen i hennes vackra ögon. Hon har sug i blicken, sex.
    Sen så gillar jag hennes kropp, brösten, rumpan, hur hon rör sig. Hon har långt fint hår. Och en mysig röst. Gulligt leende.

• MickyMeat

En fin rumpa i ett par svarta träningstajts. Svarta som bara avslöjar formen när ljuset faller rätt. Långt hår, gärna i en hästsvans. För att fantisera om att hålla i när hon svankar för mig.

• Bondi
    Anonym (hett) skrev 2012-12-08 22:59:19 följande:

Ögonkontakt..... ögonkontakt där man ser att hon vill.. det är nog det bästa..
Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!