Inlägg från: Anonym (Speedo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Speedo)

Hur snabbt flyttade ni ihop?

Flyttade ihop samma dag vi blev tillsammans, jag flyttade in i hans hus. Gifte oss 7 veckor senare, har varit gifta i 2,5 ar nu och forsta bebisen kommer om 20 veckor cirka :)

• Anonym (Speedo)
    Migas skrev 2012-12-10 14:40:13 följande:
    Det var snabbt, men gissar att ni hade känt varandra en tid innan ni blev tillsammans?  Grattis till bebisen!
    Tack sa mycket! Och nej vi hade bara pratat pa telefon totalt 30 timmar totalt kanske for att min kompis bad mig hjalpa den har killen med lite grejer sa jag forsokte vara hjalpsam (hade sambo sa hade inte en tanke pa nagot romantiskt med den har killen).. Jag gjorde slut med min sambo efter nagra samtal da jag insag att jag definitivt ville mer an bara hjalpa honom, tycker inte att man ska ha sambo om man fatt kanslor for nagon annan aven om man aldrig ens traffats.

Nagon vecka senare traffade jag den har killen for forsta gangen och nar han sag mig sa han bara 'Ah herregud' och kysste mig innan han ens sagt hej och sen dess har vi bott ihop och varit tillsammans och sen gifta da efter 7 veckor :) Lite snabba puckar kanske haha men vet man att det ar den ratta sa vet man :)
Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?