• Anonym

Hur snabbt flyttade ni ihop?

Vet inte vilken rubrik jag ska lägga detta under men ville att folk skulle kunna vara anonyma.
    Så...hur lång tid tog det innan ni flyttade ihop?
    Vad var orsaken till att ni flyttade ihop så tidig/sent?
    Hade ni barn?
    Hur gick det sen?
    Sökte/köpte ni gemensam bostad då eller flyttade någon in till den andra?     

• Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?
  • Orkide

Vi var 19 år när vi flyttade in i en hyresrätt. Vi hade då varit tillsammans i två år. Nu har vi varit tillsammans i nio år och har världens finaste pojke på ett år.

• Anonym (Anna)
    Anonym skrev 2012-12-08 23:09:57 följande:
    Vet inte vilken rubrik jag ska lägga detta under men ville att folk skulle kunna vara anonyma.
    Så...hur lång tid tog det innan ni flyttade ihop?
    Vad var orsaken till att ni flyttade ihop så tidig/sent?
    Hade ni barn?
    Hur gick det sen?
    Sökte/köpte ni gemensam bostad då eller flyttade någon in till den andra?     
    Vi flyttade ihop 9 månader efter att vi hade träffats
    Flyttade ihop då vi blev gravida med vår dotter efter 2 månaders förhållande (  jag gick på p-spruta men blev ändå gravid)
    Jag hade en son sen innan, och väntade då dottern när vi flyttade ihop
    Det har gått väldigt bra... Hållt i hop i 2,5 år och skall gifta oss om 4 dagar
    Jag flyttade in till min sambo 
  • Severus

Min man hade bostadsrätt i Midsommarkransen
    Vi träffades när jag var 19 år
    Flyttade ihop när jag var 21 år

Gifta i snart 16 år
    5 barn
    Hus

• Nyfiken gul

Min nuvarande make och jag flyttade ihop efter 3 månader

Vi förlovade oss efter 10 dagar
    Flyttade ihop efter 3 månader
    Gifte oss 10 månader efter förlovningen

Har ett barn gemensamt (flera barn med oss i bagaget)

anledningen till att vi flyttade ihop så fort var att det skilde 35 mil mellan oss och nånstans måste man ta ett beslut om hur man ska gå vidare. Vi älskade varandra och ville leva tillsammans och allt kändes bara så klockrent och jag valde att flytta.

vi firar nu 9 år ihop. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Nykär)

Träffade min älskling dec 08.
    Flyttade ihop med honom i Juni 09 (officielt). Hade "bott" hos honom sedan Maj.
    Gifte oss i April i år och väntar nu vårat första barn. 

Orsaken var att jag visste när jag såg honom att han var den rätta.
    Kände det i varje liten cell i kroppen Glad 

• Nyfiken gul
    Nyfiken gul skrev 2012-12-08 23:20:58 följande:
    Min nuvarande make och jag flyttade ihop efter 3 månader

Vi förlovade oss efter 10 dagar
    Flyttade ihop efter 3 månader
    Gifte oss 10 månader efter förlovningen

Har ett barn gemensamt (flera barn med oss i bagaget)

anledningen till att vi flyttade ihop så fort var att det skilde 35 mil mellan oss och nånstans måste man ta ett beslut om hur man ska gå vidare. Vi älskade varandra och ville leva tillsammans och allt kändes bara så klockrent och jag valde att flytta.

vi firar nu 9 år ihop. 
    jag flyttade in i hans hus där vi nu ännu bor kvar och tänker göra så. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Vi flyttade ihopa 2 månader efter vi träffats då flyttade jag till min sambos lght. Anledningen var att jag blev gravid och vi valde behålla. Nu e det över två år sen och vi väntar vårt andra barn. Och vi har det super bra tillsammans. Ja ja lite tjafs då och då men det ingår:)

• Anonym

Efter en månad :) vi är gifta nu och lika lyckliga :) jag flyttade in hos honom eftersom han hade en större lägenhet :) hyrde ut min i ett år och sålde den sen, vi hade bostadsrätter, vi visste att det var rätt helt enkelt! Varför vänta då?

• Erli

Vi flyttade ihop 4 mån efter att vi "officiellt" blivit ett par, varit vänner ca 1 år innan det. Jag flyttade 40 mil till honom och det är det bästa jag gjort. Firar 11 mån tillsammans nästa vecka och har nu börjat bebisverkstad :)

• Tealhawk

Efter ett år flyttade jag till egen lägenhet från att ha bott hemma. Han var hos mig kanske 50% av sin tid. Först efter 2 år tillsammans flyttade vi till gemensamt boende lagom till att vi skulle få barn. Vi ville egentligen bo tillsammans redan från början, men hittade ingen lägenhet.

These are not the droids you're looking for
Svar på tråden Hur snabbt flyttade ni ihop?