• Anonym (Skäms)

Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!

Jag både skäms och är arg på min man samtidigt!
    Vi kom hem från en härlig barnfri vecka på Kanarieöarna, vilket vi båda verkligen behövde för att vila upp oss från vardagsstressen. Men när vi var där så höll min man på att leka med vår digitalkamera hela tiden, det började med att han tog några bilder på mig på hotelrummet när jag bytte om. Jag är inte pryd och det ena ledde till det andra, vi tog mer och mer nakna bilder, han lovade att radera dem innan vi kom hem. Detta ledde till att vi hade sex och även där tog han några bilder. Dagen efter fnissade vi åt det när vi titade på bilderna och han lovade att ta bort dem men han ville vänta tills han hade datorn igång eftersom annars skulle batteriet i kameran ta slut om han raderade dem en och en sa han. Vad hände? Självklart glömde han av det och vi tog bara normala bilder resten av semestern. När vi kommit hem så tänkte vi inte mer på det utan la undan kameran. Jag tog för givet att han hade raderat bilderna. En kväll när han har kopmisar över för att dricka några öl så frågar de hur han hade det på Kanarieöarna och han sa att det var jättebra. Han plockar fram kameran för att visa bilderna och de sitter och tittar bak på kameran på displayen. Min man går ut i köket där jag befinner mig för att hämta mer öl och jag följer med honom ut för att bära ölen och tilltugget. Jag blir helt chockad när jag ser att de tittar på bilderna och skrattar, han har inte tagit bort dem som han lovat. Jag sliter kameran ur händerna på hans kompis och skäller ut min man efter noter. Som tur är så har han vett att inte säga något alls, det hade bara gjort mig argare. Jag säger åt hans kompisar att de får gå och är sedan så arg och ledsen att jag går och lägger mig. 
    Kan verkligen män vara så korkade eller var det medvetet? Nu har hans kompisar sett mig både naken och ha oralsex, det är så jag mår illa! Det är nästan så jag ångrar att jag slängde minneskortet i kaminen, det hade nästan varit bättre att han hade fått ha kvar bilderna för han kommer aldrig få se mig naken igen, än mindre ha sex med mig! 

• Svar på tråden Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!
  • Flisan79

Jag hade blivit minst lika förbannad som du. Fy fan vad förnedrande. Och vilken man vill seriöst visa upp sin nakna fru för sina kompisar. Är han rubbad eller?

• Putt B

Ok.. kanske inte drömscenario att det sitter snubbar och kollar Era knullbilder, men hur stor är skadan ? vad händer nu ?.. ingenting troligtvis... att se ditt ansikte med en kuk i munnen är väl inte jättefarligt...

Visst, du var säkert helnaken på nån bild oxå, men svälj det och var lite stolt istället.... det går över..

Och att han aldrig skulle få se dig naken igen, eller ha sex med dig ? hur tänker du då ?

Var lite noggrannare med att radera nästa gång istället...

• Anonym (Skäms)
    pluvdo skrev 2012-12-11 09:20:21 följande:
    Du sager sjav att det glomdes bort. Varfor skulle da han ha kommit ihag att ta bort dem? Han kanske trodde att du hade traderat dem eftersom det var du som ville ha bort dem. Nej, detta ar inte enbart hans fel. Det ar ditt ocksa. Aven om han ar den som skoter det tekniska eller vad du nu sade sa kunde du ha pamint honom.
    Hur kan det vara mitt fel när jag påminde honom dagen efter och han sa att han skulle ta bort dem. Dumt nog litade jag på att han skulle hålla sitt ord. 
  • Anonym

Det är av bland annat denna anledning jag aldrig skulle få för mig att låta någon fota mig naken.

• Anonym (Skäms)
    Flisan79 skrev 2012-12-11 09:20:54 följande:
    Jag hade blivit minst lika förbannad som du. Fy fan vad förnedrande. Och vilken man vill seriöst visa upp sin nakna fru för sina kompisar. Är han rubbad eller?
    Det undrar jag också. Nu är jag osäker om han glömde det eller lämnade det medvetet för dem att se Kräks
  • Anonym

Jag hade dumpat honom direkt. Helt oförlåtligt respektlöst.

• Anonym (Skäms)
    Putt B skrev 2012-12-11 09:21:41 följande:
    Ok.. kanske inte drömscenario att det sitter snubbar och kollar Era knullbilder, men hur stor är skadan ? vad händer nu ?.. ingenting troligtvis... att se ditt ansikte med en kuk i munnen är väl inte jättefarligt...

Visst, du var säkert helnaken på nån bild oxå, men svälj det och var lite stolt istället.... det går över..

Och att han aldrig skulle få se dig naken igen, eller ha sex med dig ? hur tänker du då ?

Var lite noggrannare med att radera nästa gång istället...
    Hur stor är skadan? Stolt??? skall jag vara stolt över att hans kompisar har sett mig i den mest intimaste situation? Jämför det med hur stolt du tror han hade blivit om de sett honom med en buttplugg i rumpan, eller hade du själv viljat att dina vänner skulle se dig så?

Jag tänker att det kommer att dröja bra länge innan han får se mig naken eller ha sex med mig igen. All lust är totalt borta när det gäller honom nu. Kan inte svara på när och om den återkommer. 
  • Anonym (Skäms)
    Anonym skrev 2012-12-11 09:26:02 följande:
    Det är av bland annat denna anledning jag aldrig skulle få för mig att låta någon fota mig naken.
    Jag har lärt mig av mina misstag. Det kommer ALDRIG att ske igen Rynkar på näsan
  • Anonym (Skäms)
    Anonym skrev 2012-12-11 09:30:18 följande:
    Jag hade dumpat honom direkt. Helt oförlåtligt respektlöst.
    Jag vill inte överreagera eller ta några impulsiva beslut nu, men om jag fortfarande känner likadant om ett halvår så är jag inte främmande för tanken att gå vidare heller.
  • Anonym
    Anonym (Skäms) skrev 2012-12-11 09:32:08 följande:
    Jag vill inte överreagera eller ta några impulsiva beslut nu, men om jag fortfarande känner likadant om ett halvår så är jag inte främmande för tanken att gå vidare heller.
    Men shit. Hur dåligt är ert förhållande om du inte kan gå vidare efter ett så simpelt misstag. Om nakenbilder och sexbilder på dig i en kamera är så stort så att det kan leda till skilsmässa så borde du ha raderat dem och inte lagt den biten på din man. 

Är du seriös? Ja, då borde du skilja dig. FÖr har man ett sånt kasst förhållande att man inte kan gå vidare efter en miss som denna så är något fel. 

Hade han mailat ut bilderna till sina vänner, ja då hade jag förstått att du hade velat skilja dig, för då hade det varit ett rejält övertramp. Men detta verkar vara ett RENT misstag. Jag tror inte att han ville visa sina vänner bilderna.

Gå vidare. Förlåt och ta inte fler bilder. 
Svar på tråden Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!