• Anonym (Skäms)

Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!

Jag både skäms och är arg på min man samtidigt!
    Vi kom hem från en härlig barnfri vecka på Kanarieöarna, vilket vi båda verkligen behövde för att vila upp oss från vardagsstressen. Men när vi var där så höll min man på att leka med vår digitalkamera hela tiden, det började med att han tog några bilder på mig på hotelrummet när jag bytte om. Jag är inte pryd och det ena ledde till det andra, vi tog mer och mer nakna bilder, han lovade att radera dem innan vi kom hem. Detta ledde till att vi hade sex och även där tog han några bilder. Dagen efter fnissade vi åt det när vi titade på bilderna och han lovade att ta bort dem men han ville vänta tills han hade datorn igång eftersom annars skulle batteriet i kameran ta slut om han raderade dem en och en sa han. Vad hände? Självklart glömde han av det och vi tog bara normala bilder resten av semestern. När vi kommit hem så tänkte vi inte mer på det utan la undan kameran. Jag tog för givet att han hade raderat bilderna. En kväll när han har kopmisar över för att dricka några öl så frågar de hur han hade det på Kanarieöarna och han sa att det var jättebra. Han plockar fram kameran för att visa bilderna och de sitter och tittar bak på kameran på displayen. Min man går ut i köket där jag befinner mig för att hämta mer öl och jag följer med honom ut för att bära ölen och tilltugget. Jag blir helt chockad när jag ser att de tittar på bilderna och skrattar, han har inte tagit bort dem som han lovat. Jag sliter kameran ur händerna på hans kompis och skäller ut min man efter noter. Som tur är så har han vett att inte säga något alls, det hade bara gjort mig argare. Jag säger åt hans kompisar att de får gå och är sedan så arg och ledsen att jag går och lägger mig. 
    Kan verkligen män vara så korkade eller var det medvetet? Nu har hans kompisar sett mig både naken och ha oralsex, det är så jag mår illa! Det är nästan så jag ångrar att jag slängde minneskortet i kaminen, det hade nästan varit bättre att han hade fått ha kvar bilderna för han kommer aldrig få se mig naken igen, än mindre ha sex med mig! 

• Svar på tråden Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!
  • Anonym

Det är 1 sak jag undrar över... du ser att männen tittar in i kameran och skrattar. Du sliter direkt kameran ur händerna på dom och börjar skälla.. är du ens säker på att det var just naken bilderna dom titta på? tittade du efter själv?
    Det kan vara annat dom skratta åt.. och anledningen till att ingen sa något är för att dom var så jävla paffa över att du vrålar över något dom inte vet något om??
    För då har du ju bara skämt ut dig själv...

och även om det nu var naken bilderna dom titta på... så ja, ruttet av din man att visa dom och inte dölja och gå förbi dom.. men att säga att han aldrig mer ska få ha sex med dig? då kan du ju lika gärna göra slut nu! 

• Som snö

Men herrejävlar. VM i överreagera!
    Om det var så viktigt, varför nöja dig med att påminna, utan att se till att det blev gjort. Näru, skulden är minst lika mycket din. Mer förmodligen. Då det verkar störa dig så innibängen.
    Nä. Kameror med såna foton i ska "glömmas" framme. Det är ju hela vitsen med såna bilder. Att skryta lite över att man är lite crazy och knullar som kaniner.
    Det är säkert den känslan du har, och skäms över!
    Så släpp loss lite. Dom såg dig och din man knulla, och är säkert avundsjuka på er. Njut av den känslan istället!

• Putt B
    Anonym (Skäms) skrev 2012-12-11 09:32:08 följande:
    Jag vill inte överreagera eller ta några impulsiva beslut nu, men om jag fortfarande känner likadant om ett halvår så är jag inte främmande för tanken att gå vidare heller.
    Alla har väl olika tankar runt ämnet i allmänhet, men du överreagerar helt klart...

Känns som det ligger mer bakom än bara att Era privata bilder har blivit "offentliga"

Du menar seriöst att du skulle kunna lämna din man för att hans kompisar av misstag råkat se bilder på när du suger av din man...

Misstag kan väl alla göra.. han har ju inte varit otrogen, bara missat att radera bilder, och han visade väl inte dom med flit ?

Du är nog inte ensam om att ha råkat ut för liknande... Och jag säger inte att du ska var glad för det, men försök vända på det istället... ta tillbaka det mentala övertaget... låtsas inte om det när du träffar polarna nästa gång..

Dom tycker säkert inte det är kul nu heller...
  • ODS

Ts, förstår dig verkligen! Vet inte hur jag reagerat, hoppas det löser sig. Kram

• Anonym (Skäms)
    ODS skrev 2012-12-11 09:46:24 följande:
    Ts, förstår dig verkligen! Vet inte hur jag reagerat, hoppas det löser sig. Kram
  • Anonym

Blir tokig på de människor som inte kan högerregeln, både i trafiken och på gång/cykelbanor!
    Och varför går gång-gängarna fem eller fler i bredd och upptar HELA gångvägen? 
    Annan sak som irriterar är de människor som måste tända en cigarett precis utanför dörren? Eller precis när de klivit av tåg/buss? 

Nån som håller med?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-11 10:16:19 följande:
    Blir tokig på de människor som inte kan högerregeln, både i trafiken och på gång/cykelbanor!
    Och varför går gång-gängarna fem eller fler i bredd och upptar HELA gångvägen? 
    Annan sak som irriterar är de människor som måste tända en cigarett precis utanför dörren? Eller precis när de klivit av tåg/buss? 

Nån som håller med?

lite fel??

egen råd vore något för dig! 
  • Flisan79

Men jag uppfattar TS som att de hann igenom några bilder och att maken inte stoppade. Hade det varit ett "misstag" så hade HAN så fort första naken/sexbilden kommit upp, ryckt undan kameran och hoppat över de bilderna. Inte bara fortsatt kolla. DET gör ju hela skillnaden.

• Anonym

Om du var så angelägen om att bilderna skulle raderas..Varför raderade du de inte själv??? 

• Anonym
    Flisan79 skrev 2012-12-11 11:27:04 följande:
    Men jag uppfattar TS som att de hann igenom några bilder och att maken inte stoppade. Hade det varit ett "misstag" så hade HAN så fort första naken/sexbilden kommit upp, ryckt undan kameran och hoppat över de bilderna. Inte bara fortsatt kolla. DET gör ju hela skillnaden.
    Det står ju att mannen gick ut i köket, kompisarna fortsätter att titta. Alltså tittade han i början, antagligen innan nakenbilderna kommit upp. När han gick ut i köket kom kompisarna fram till nakenbilderna.
  • Flisan79

Ah, ok. Missade lite. Mja, då hade nog reaktionen från min man varit ganska avgörande.

• Anonym

Vad fan gör det egentligen..? Bara normalt att man har såna bilder

• sextiotalist

Åh, jag hade blivit vansinnig. Men å andra sidan hade min sambo blivit lika vansinnig om jag hade visat intima bilder på honom för mina tjejkompisar.

Nu har vi inte tagit några intima bilder, så situationen kommer aldrig uppstå. Men vi vet vad vi tycker i den frågan. Vissa bilder och vissa saker är inte till för andar ögon än ens egna.

Som vän om jag hade av misstag fått se bilder av den naturen, jag hade stoppat och sagt till att detta är itne för våra ögon   

• Josssa9o

varför inte kolla igenom kameran och radera dem själv.? inte bara mannens ansvar eftersom du va med på det..

Bf 10/11-12 <3
  • Whitetrash86

1. du kunde själv sätt till att han verkligen raderade bilderna ist för att bara ta för givet.

2, din man gick ut i köket medans vännerna fortsatte titta i kameran, vilket kan betyda att din man inte avsiktligen valde att visa bilderna och det är ENBART vännerna du ska vara arg på som inte slutade titta efter första olämpliga bilden.

3. Väldigt omoget av dig att kasta minneskortet i kaminen, säga att du aldrig med kommer visa dig naken eller ha sex med din man igen.

• Pale

Jag hade tyckt det var superpinsamt och säkert blivit arg på min sambo om det hänt mig. Men tillslut när jag lugnat ner mig hade jag insett att så farligt är det inte. Trots allt så ser vi alla ut som människor nakna och så himla stora skillnader mellan oss är det inte. Bröst som bröst och fitta som fitta, liksom.  "Har man sett en har man sett alla."

Jag tror de kommer minnas mer av situationen pga din kraftiga reaktion faktiskt, än om du hade sagt lite mer "Nämen guuud" och garvat med och tagit kameran och gömt den, kanske tom bett mannen radera och sedan fortsatt titta semesterbilder. Fast jag förstår att det är svårt att inte reagera, jag hade nog gått och gömt mig ett tag

Däremot måste jag säga att det var elakt att fortsätta titta och skratta, men antagligen blev väl de lite paffa och kanske generade också. Såg de många bilder eller bara en?

• TantMy

Jag förstår dig TS...om karln lovar att radera bilderna...då tror man ju på det naturligtvis!!!
    Jag hade blivit oxtokig, generad och ledsen..allt...att hans kompisar har sett dem, så pinsamt!
    Nej, det är ingen simpel sak alls, fruktansvärt genant..och det skulle ta lång tid för mig att komma över en sån här sak.
    Och att ställa upp på någon naken bild igen, det skulle jag aldrig i hela mitt liv göra.

Svar på tråden Kompisar till maken tittade på mina nakenbilder!!