• honey1

    Känns precis som otrohet.

    Allting har känts jättebra en bra tag nu, men nu har det vänt. Jag tycker det är helt okej att han kollar på porr så fort vi inte är med varandra, men nu har jag fått hans dator och ser att han varit inne på flera knullsiter där man letar sexpartner och live CAM sidor där han antagligen kollar på tjejer som live visar sig i cam, och han tillbaka visar också antagligen sig. Men nu känns det som om allt har gått för långt. Känns precis som otrohet. Nu är jag höggravid och känslig, men jag blir äcklad! Har också sett att han kollat på jättemånga videor med titel "sexiga fjortisar på elverket osv" äckligt ! Ska jag ha barn med den här killen :(

  • Svar på tråden Känns precis som otrohet.
  • prodigy75

    Usch, nej, min tanke är lämna nu, inte blir det roligare av att ha en sån typ och en härlig liten bebis samtidigt...
    Stor styrke kram 

  • Babybel

    Är du SÄKER på att han verkligen varit aktiv på dessa sidor?
    Jag vet att vissa sidor (t.ex Isohunt för nedladdning) poppar upp exakt sådana sidor när man gjort vanliga sökningar efter filmer och serier.

  • Balansakt

    Altså det med CAM fattar jag, typ dom om min tjej skulle ha telesex med nån hon bara sett på krogen typ. Jävligt okänsligt (ostrategiskt) att inte observera dina reaktioner, risken blir ju att du tillslut tycker det är jobbigt med porrkollande också. Angående filmtitlar så betyder det ju bara att tjejerna ser unga ut.. Kan ju vara 25åringar, om jag vill se tjejer typ 20-30 i utseendet så måste jag söka milf eller mama och sånt.. Typ två tjejjer kan titeln vara mom and daughter. osv.. Titlarna betyder ju inte att han tänder på det titeln anger.. Dock kan titeln ibland vara så avtändande att man väljer bort den även om det är nån favorittjej i filmen. Altså det kan vara en favoritskådis i filmen som brukar spela sin egen ålder, det behöver ju inte betyda att han tänder ens på tjejjer som ser ut å va tånåringar. Om du hajjar? Räknar med att du vet att det är jävligt ovanligt med under 18skådisar. Men fattar att du reagerar på titeln. Att han tänder på den unga looken. Konfrontera angående alla dina frågor. Det med CAM ska du inte acceptera, angående filmen med fjortisarna: be honom på ett lugnt och nyfiket sätt att förklara. Så han inte går in i defensivt läge. Då kan han känna sig anklagad. Säg vad du tycker känns fel med det. Ju längre du väntar, destå svårare blir det för dej att stå ut med tanken tror jag. Älskar han dej så lyssnar han, annars får du dumpa honom. Men tänk på att alla killar kollar porr, så det får du nog stå ut med.. Men han ska aldrig välja det före dej! Nu går jag lite off topic men :Jag har länge retat mig på kommentarer eller tidningsartiklar där det står: han kollar på xxxxxx porr. Typ att han går igång på det titeln säger. Jag har favoriter som har tvivelaktiga namn.. Typ ifall det står" stepsister blow for cash" (OBS! Hypotetiskt exempel) är det för att jag gillar när det är riktiga par, brukar ha rollspelslekar, även om titeln är sjuk så vet man att dom blir kåta på riktigt.

  • misswersch

    jag tycker varken porr eller cam är ok när man är i ett förhållande... vill man hålla på med sånt kan man lika gärna vara singel!!

  • Fiijah89

    Porr är helt tillåtet i mina ögon, men om min kille hade camsex med andra tjejer hade jag kastat ut honom! Inte OK!

  • Loriyana
    Fiijah89 skrev 2013-01-10 19:22:25 följande:
    Porr är helt tillåtet i mina ögon, men om min kille hade camsex med andra tjejer hade jag kastat ut honom! Inte OK!

    Bara av ren nyfikenhet, vad är egentligen skillnaden?
  • Fiijah89

    Loriyana: porr i mina ögon är något många har tittat/tittar på, det går ju faktiskt på tv! Jag själv kan titta på porr och tillsammans med min kille!
    Men camsex är ju mer intimt och verkligt! Jag vet att min kille aldrig kommer få ligga med tjejerna i en porrfilm, men någon som han camar med kan han ju faktiskt träffa i verkligheten!

Svar på tråden Känns precis som otrohet.