pappor...
jag måste nog bara skriva av mig lite, jag mår dåligt över detta.
jag har svårt att förstå min dotters pappas relation till henne. han har varit enligt mig frånvarande under graviditeten, aldrig ställt frågor eller så. samma sak efter födseln, hon är nu ca 1,5 månader, och hab har träffat henne 2 gånger. där är jag dock skyldig då jag fick inflamation och hade 40graders feber ca 3 veckor, så orkade ej ha honom och hans FAMILJ här. (jag är 18år, han 17år och jag bor hemma hos mamma och pappa,just nu, pga olika saker) han har aldrig varit ner och träffat henne utan nåon ur sin familj. han planerar ej att komma utan kan skriva på onsdag att han kommer till helgen, då jag bor med en hel familj till är de inte bara mig de måste funka för. han bor dessutom 10-20mil bort då han bor på två ställen. efter första gången han varit här skrev han typ att hon va allt för honom nu. men nu är de typ 1,5 veckor sedan han va här och han har inte ens frågat hur hon mår. brukar man inte göra de? eller är de min skyldighet att upplysa honom om allt? och ha svårt att förstå en pappas känslor då han inte verka speciellt intresserad? har jag fel?