• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?

Hej på er!

Jag sprang för ett tag sedan på något när jag surfade på butiker för underkläder: Underkläder som är "crotchless". "Crotchless" trosor har helt enkelt någon form av öppning mitt på. Istället för att jag ska förklara kan ni se på de bilder jag lägger in nedan...

Själv tycker jag det här är väldigt upphetsande... Vad tycker ni tjejer och killar om det här? Är det något killar uppskattar? Trivs de flesta tjejer i den här typen av underkläder, och är det en bra present? Skriv gärna lite mer ingående varför ni är för eller emot. Glad

Såhär kan de se ut:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?
  • Anonym

Jag bryr mig inte om hur andra gör men jag använder trosor för att skydda snippan och är det då hål i grenen blir de tämligen verkningslösa. Sex har jag utan trosor på.

• Queenie70

Har svårt att tänka mig ett mer löjeväckande " plagg"

• Kjellgren

Hade jag haft häck som den blonda tjejen så kanske jag hade överaskat maken någon kväll.
    Men jag föredrar liite mer täckande trosor både till vardags och fest. 

• Ankankamon

Tycker att det är lite fånigt. Bättre att vara helt utan och överraska med det istället.

• NHult

Ganska löjligt, men fjärilen är ganska söt, har sett den i verkligheten Flört

Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (Nyfiken)

Oj! Jag blev förvånad att de flesta tyckte att det var fånigt och meningslöst?

Men en motfråga till er: Vad tycker ni om "sexiga underkläder" i allmänhet då? Är det också fånigt?

Den här typen av underkläder är ju perfekt att "tease-a" med. T.ex. en tjej med kort kjol och sådana här trosor, som lite halvt i hemlighet kan sära på benen inför sitt "offer" till kille. Eller bara faktumet att man kan smyga undan och "smeka" utan att behöva krångla med kläder... Flört

• Anonym (maja)

Fy sjutton vad osmakliga underkläder, aldrig jag skulle sätta på något något så fult!
    Nepp TS, inte sexigt inte snyggt alls!Tungan ute 

• siamesia

Som nåt att piffa upp samlivet med betraktat kan jag absolut tänka mig öppna trosor likaväl som man kan ha på sig stayups, nån liten nätskapelse, spetsigt och transparent eller vad som nu faller en in.

Personligen hör jag till dem som uppskattar att få sexiga underkläder av partners, men jag vill dock uppmuntra dig att känna av var din partner står i frågan innan du köper öppna trosor åt henne. Det finns säkert många tjejer som skulle uppfatta en sådan present som stressande, osmaklig eller kränkande, så det gäller att du är säker på att presenten kommer mottas på rätt sätt. Alla tjejer har inte jättebra självförtroende inför sina kön och oroar sig kanske för hur de ser ut, tex. och tjejen kan också vara rädd att mannen inte tänder på henne som hon är och därför vill att hon ska "klä ut sig".
    Börja med att prata med henne om saken, berätta att du tänder på sexiga underkläder och ta reda på vad hon känner inför sånt, om du vill undvika att skapa en jobbig situation.

• NHult
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-12-12 19:11:19 följande:

Oj! Jag blev förvånad att de flesta tyckte att det var fånigt och meningslöst?

Men en motfråga till er: Vad tycker ni om "sexiga underkläder" i allmänhet då? Är det också fånigt?

Den här typen av underkläder är ju perfekt att "tease-a" med. T.ex. en tjej med kort kjol och sådana här trosor, som lite halvt i hemlighet kan sära på benen inför sitt "offer" till kille. Eller bara faktumet att man kan smyga undan och "smeka" utan att behöva krångla med kläder... Flört

Då är det sexigare att gå utan Flört
    Bloggar lite här på FL <3
  • Anonym (hett!)

har faktiskt fjärilen! fick i present av sambon, och den var mycket uppskattad! syftet var ju inte att ha dem på stan eller under ett par tajta jeans, utan för att det är kul med sexiga underkläder!

Siamesia: håller med om att det kan bli fel om man inte känner varandra så väl. TS får se till att hon känner sig sexig och uppskattad helt enkelt! Flört

Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?