Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?

Hej på er!

Jag sprang för ett tag sedan på något när jag surfade på butiker för underkläder: Underkläder som är "crotchless". "Crotchless" trosor har helt enkelt någon form av öppning mitt på. Istället för att jag ska förklara kan ni se på de bilder jag lägger in nedan...

Själv tycker jag det här är väldigt upphetsande... Vad tycker ni tjejer och killar om det här? Är det något killar uppskattar? Trivs de flesta tjejer i den här typen av underkläder, och är det en bra present? Skriv gärna lite mer ingående varför ni är för eller emot. Glad

Såhär kan de se ut:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?
  • Anonym (Nyfiken)

Oj! Jag blev förvånad att de flesta tyckte att det var fånigt och meningslöst?

Men en motfråga till er: Vad tycker ni om "sexiga underkläder" i allmänhet då? Är det också fånigt?

Den här typen av underkläder är ju perfekt att "tease-a" med. T.ex. en tjej med kort kjol och sådana här trosor, som lite halvt i hemlighet kan sära på benen inför sitt "offer" till kille. Eller bara faktumet att man kan smyga undan och "smeka" utan att behöva krångla med kläder... Flört

Svar på tråden Vad tycker ni om "crotchless" underkläder? Upphetsande eller ej?