• Anonym (står inte ut!)

Står inte ut med detta HÅR! Någon som gjort permanent hårborttagning där nere?

Rakar jag så får jag stora röda bölder som gör ont. Vaxar jag så får jag inåtväxta hår som gör ont och måste tas ut, som lämnar stora röda bölder samt ärr. Jag klarar inte av att ha en massa hår där nere, kan inte ha bikini längre och kan inte få oralsex då jag bara tänker på hur äckligt det måste vara för honom med allt detta hår.

Nu funderar jag på att bara ta bort allting permanent, men går det? Är det någon som gjort det, och i så fall hur blev resultatet och hur mycket kostade det?!

• Svar på tråden Står inte ut med detta HÅR! Någon som gjort permanent hårborttagning där nere?
  • Grappa

Jag använder kräm, smärtfritt och billigt. Har vänner som gjort laserbehandlingar i massor men ändå aldrig blir av med håret.

• Anonym (laser)

Jag går på laserbehandlingar för bikinilinjen just nu. Det ska i teorin ta mellan 4-6 ggr. Jag betalade 8.000 för bikini + armhåla.

Har gjort 3 ggr. Tippar på att ungefär hälften av håret är borta. ALLT kommer aldrig att försvinna tyvärr.

Jag fick också stora knottror när jag rakat, men bara på bikinilinjen, aldrig på blygdläpparna, så där har jag inga problem att fortsätta raka. De gör laser där också (inte hon jag går till, men många andra) men FY FAN vad det måste göra ont... Gör ont nog på sidorna lixom... ;/

Rakar fortfarande, det blir inte knottrigt  längre nu när häften av håret är borta. Jag hoppas att så mycket ska försvinna på "sidorna" att jag bara kan dra över lite snabbt med epilatorn mellan varven... =)

• Anonym (står inte ut!)
    Anonym (laser) skrev 2012-12-14 12:02:31 följande:
    Jag går på laserbehandlingar för bikinilinjen just nu. Det ska i teorin ta mellan 4-6 ggr. Jag betalade 8.000 för bikini + armhåla.

Har gjort 3 ggr. Tippar på att ungefär hälften av håret är borta. ALLT kommer aldrig att försvinna tyvärr.

Jag fick också stora knottror när jag rakat, men bara på bikinilinjen, aldrig på blygdläpparna, så där har jag inga problem att fortsätta raka. De gör laser där också (inte hon jag går till, men många andra) men FY FAN vad det måste göra ont... Gör ont nog på sidorna lixom... ;/

Rakar fortfarande, det blir inte knottrigt  längre nu när häften av håret är borta. Jag hoppas att så mycket ska försvinna på "sidorna" att jag bara kan dra över lite snabbt med epilatorn mellan varven... =)
    Är det 8000 per gång eller 8000 för 4-6 gången? För är det totalt är det ju väldigt överkomligt!
  • Anonym (står inte ut!)

Fast jag vill ha bort allt.

• Anonym (står inte ut!)
    Grappa skrev 2012-12-14 11:58:08 följande:
    Jag använder kräm, smärtfritt och billigt. Har vänner som gjort laserbehandlingar i massor men ändå aldrig blir av med håret.
    Är det vanlig hårborttagningskräm, typ Weet? Har faktiskt aldrig provat den varianten, har tyckt att det känns läskgit med alla kemikalier. Men kanske värt att prova i alla fall. Det borde ju inte bli infekterat såsom det blir när man rakar.
  • Anonym

Äh, låt det vara lite lurvig och frisera till det lite med saxen. Mina killar har alltid älskt det!

• Anonym (står inte ut!)
    Anonym skrev 2012-12-14 12:08:09 följande:
    Äh, låt det vara lite lurvig och frisera till det lite med saxen. Mina killar har alltid älskt det!
    Min kille älskar det inte. Just nu behåller jag det på venusberget men klipper kort (med maskin) och vaxar bikinilinjen och där bak men det blir som sagt inte bra ändå. Tycker fortfarande att det är för mycket hår.
  • Anonym
    Anonym (står inte ut!) skrev 2012-12-14 12:10:05 följande:
    Min kille älskar det inte. Just nu behåller jag det på venusberget men klipper kort (med maskin) och vaxar bikinilinjen och där bak men det blir som sagt inte bra ändå. Tycker fortfarande att det är för mycket hår.
    Men det är även konstigt att han vill att de ska vara babylent. du är en vuxen kvinna.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-14 12:13:52 följande:
    Men det är även konstigt att han vill att de ska vara babylent. du är en vuxen kvinna.
Svar på tråden Står inte ut med detta HÅR! Någon som gjort permanent hårborttagning där nere?