Vad är grejen med "homosexuella"??
Anonym skrev 2012-12-16 18:48:15 följande:
HJÄLP! Snacka om okunskap, jag blir vettskrämd över att höra att det ens existerar folk som tänker så. Jag är tjej och HOMO. Jag älskar mitt liv och skulle inte ändra det för alla pengar i världen...jag är DESSUTOM gravid. TRO MIG, jag skulle tycka att livet vore bra mycket enklare om jag slapp komma ut heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden. Jag är helt slut, jag orkar inte med frågorna som ställs i följd. Mår skit över att hela tiden behöva förklara varför jag har en flickvän och ändå bemöts jag ofta (nästa jämnt) av positiva reaktioner men är så sjukt less på frågor som "saknar du inte...ööh nåt"... Svaret för den som undrar är definitivt NEJ. Orkar inte heller med "men du ser inte lesbisk ut"...åh och hur fan ser en flata ut då?!?! Mitt liv skulle vara sjukt mycket lättare om jag vore hetero ändå skulle jag ALDRIG vilja vara nåt annat. Hela min tonår kämpade jag med att komma ut för föräldrar, släktingar folk på jobbet, folk på nytt jobb, på vårdcentralen, för vänners föräldrar osv. Är så less på människor som häver ur sig det ena och det andra utan att veta ett dugg. Jag kan säga att det definitivt INTE är en jävla trend, det skulle ingen orka!För det går ju inte enligt ts logik, vagina + vagina = ingen bebis.

Grattis förresten!