• Anonym

Att börja bli gråhårig även om man är ganska ung?

Är det tabu att prata om att man kan börja bli gråhårig eller är det bara ingen som börjat dra upp det ämnet bland vänner? Kan säga såhär är fortfarande rätt ung och börjar redan bli gråhårig. Men ser ung ut till utseendet i övrigt tror bekanta att jag bara är 25 har grå hårstrån med utseendet å göra i övrigt? 

• Svar på tråden Att börja bli gråhårig även om man är ganska ung?
  • Anonym

Mitt första grå hårstrå kom när jag med va 29 sen tog de 3 år till innan nästa kom nu är jag 32 å det börjar redan sprida sig mer och mer :( är väldigt deprimerad över detta och hoppas att ja inte ska bli helt gråhårig inom ett år utan de ska ta lite mer tid  än så men trodde man blev gråhårig när man är 40 och inte 32 :/

• Anonym

Jag är nog mer vithårig än gråhårig ser det ut som. Min morfar blev aldrig gråhårig inte ens när han dog men han dog rätt tidigt nått med hjärtat men fick aldrig ett enda grå. Mamma sa att vi är tidiga i vår släkt med å bli gråhåriga men i övrig utseende ser vi unga ut. När ja va 18 trodde folk att ja va 13 och när ja nu är 32 tror folk att jag är 25 även om ja smått börjar bli gråhårig. skäms över mina gråa hårstrån å mår dåligt att åldras. 

• Anonym

alla är vi olika.jag fick mina första grå  i 20-årsåldern.
    Idag är jag 40+ och säkert helt vit om jag inte färgar det.
    ser pigg och ung ut för övrigt.De flesta gissar på att jag är 32-33 år :)

Hellre grå,än rynkig:) 

Svar på tråden Att börja bli gråhårig även om man är ganska ung?