• Kattis O

Fråga till kvinnor om stringtrosor

Tycker att string är sexigt, tycker att vanliga vita bomullstrosor också kan vara sexiga. Så vad ska barn då ha på sig? ;)

Intressant iakttagelse du gjort på forumet. Inte tänkt på det men känner så klart igen argumenten, vaket av dig att se att det blir lite snett när man använder argument som "bekväma" om string samtidigt som dom är för sexiga för barn.

Jag gillar att känna mig sexig, kläder är en del av det. Men måste inte vara så superfeminint för att jag ska känna mig sexig. Kan vara kängor och slitna jeans när man är ute och vandrar och grillar, för att jag ska känna mig attraktiv och sexig.

Tycker att det är helt ok när barn har string. Dom som tänder på barn gör det, string eller inte. Att barn inte får vara sexiga är lite som när islam sveper in kvinnor i svarta lakan. För vad är det egentligen som ska hända om någon är sexig eller "uppfattas" som sexig och inbjudande?

• Kattis O
    power skrev 2012-12-26 16:10:39 följande:
    ja jag fattar inte heller hur det kan vara praktiskt på vuxna och sexuellt på barn.
    det är ju lite rubbat.  
    Kanske det är praktiskt och sexigt på/för både vuxna och barn...?

Jeans är ju praktiska och snygga, och har man formerna kan dom också vara ett otroligt sexigt plagg både på kvinnor och män. Så helt konstigt är det ju inte att något kan vara både praktiskt och sexigt och ibland kanske bara praktiskt eller bara sexigt.

Stringtrosor på barn är ju väldigt laddat och många reagerar ju väldigt starkt på det. Tänk bara på reaktionen när vissa butiker sålt string i små storlekar. Och har sett hur folk både tittar med avsky, på mig, när mina haft string eller med, vad jag tolkar som, lust när dom tittar på tjejerna.
  • Kattis O
    power skrev 2012-12-29 18:23:59 följande:

sexigt på barn? vem fan tycker det?
    Massor med människor tycker det, annars skulle det inte vara så kontroversiellt. Varför tror du annars att folk går i taket när stringtrosor för åttaåringar säljs?

• Kattis O
    power skrev 2012-12-30 09:21:05 följande:
    det blir ju förvirrat när man blandar ihop sexigt och sexuellt. folk borde verkligen lära sig att hålla isär begreppen.
    Din poäng är...? Märker annars inte av någon begreppsförvirring här. Kanske du kan upplysa mig?
Svar på tråden Fråga till kvinnor om stringtrosor