Inlägg från: EnsamMammaTillTvå |Visa alla inlägg
  • EnsamMammaTillTvå

Om någon kräks offentligt?

En till emetofob här. Hade blivit skitförbannad och livrädd. Tycker att en vuxen människa känner på sig när det är dags och kan avvika innan olyckan är skedd. Okej i ett hörn typ men inte mitt på torget. En full vuxen borde se till att inte dricka till den gränsen att man spyr. Tycker att det är fruktansvärt oansvarigt. En sjuk vuxen kan ta en taxi hem istf kollektivtrafik. En gravid kan tänka i förebyggande syfte. Vad det än beror på hade jag tappat all respekt för personen i fråga.

• EnsamMammaTillTvå

Anonym (rädsla) du är ju typ min själsfrände i denna frågan.

• EnsamMammaTillTvå

Så många anledningar det finns till illamående varav en, vinterkräkisen, enligt rykten bryter ut utan förvarning. Att i alla andra fall sätta sig i kollektivtrafik etc när man är medveten om att det kan ske.. En emetofobiker ger nog fan i anledningen till att ni spyr offentligt utan reagerar på att ni gör det överhuvudtaget.

Verkar att många blev irriterade av min åsikt men det jag gjorde var att svara på ts fråga och ts, som snart är fd emetofob, kan säkerligen sig in i mitt (och andra emetofobers) svar hur orealistiskt det än må vara för er andra icke-emetofobiker.

Sen ts med en rubrik som denna så drar du till dig alla familjelivs emetofobiker som säkert inte "lugnar dig" så svaren här i tråden kanske inte är helt representativa för folk i allmänhet.. gissar jag.

Svar på tråden Om någon kräks offentligt?