Har ingen julstämning innom mig =(
Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det för hur jag än säger det så låter det väldigt dumt!
Men från det att jag fick barn har min julstämmning försvunnit mer och mer för varje år!
Det var jobbigt att köpa bebisleksaker till ett barn år efter år och nu har vi två barn med handikapp som vi bara kan köpa bebisleksaker till!
Ena blir 7år snart andra 3år snart och båda leker med leksaker från 0år till 6månader mer avancerat går det inte att köpa och jag tycker det känns jätte jobbigt!
Hälst när vi köper åt sambons barn 12 resp 9år saker som många vuxna leker med som datorer, Ipad, surfplattor mm!
Jag kan retav säga att jag hatar julen och födelsedagar för det påminner mig om att mina barn inte utvecklas nästan nåt utan är kvar i bebis stadiet fortfarande!
Jag älskar mina barn av hela mitt hjärta och dom är verkligen mitt allt men dessa stunder är bara för jobbiga för mig, jag vet inte hur jag ska klirra även denna jul och nu är det bara en vecka kvar dit och jag börjar verkligen må dåligt för nu är det dags att handla julklapparna, vad ska jag köpa