Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

SnyggAnton ;)
  • mycketsaft

Tror inte mannen i huset skulle uppskatta alltför utmanande bilder men jag kan bjuda på lite ben i alla fall.. Tänkte dessutom passa på att visa upp mina zombiepjuck så här i apocalypstider ;)
  • mycketsaft
    lilletrille skrev 2012-12-20 15:38:27 följande:
    Ooooooh, Iron fist?

Otroligt snygga skor OCH ben!

jajjemän :) fick dom av sambon för något år sedan. Ser nu på bilden att spegeln var superkletig av små barnhänder :p
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 15:50:26 följande:
    Tackar, Saft, gulligt av dig....Hjärta

Och dina ben !!!

Helvete alltså, jag finner inte ord längre. 

Nu rodnar jag ju Skäms
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2012-12-20 15:19:51 följande:
    Jag e för blyg för hela kroppen...
    Alla i tråden har varit så duktiga på att gå ner i vikt och är sååå snygga!!.
    själv har jag gått upp massa i vikt i år och inte ner.. och allt verkar ha satt sig på min rumpa...Skäms

Som för mej då, allt hamnar på rumpa och höfter.. Men du har ändå en snygg putstjärt :)
  • mycketsaft
    hösthjärta skrev 2012-12-28 22:41:02 följande:
    Åhhh.... SÅ avundsjuk! Såna otroligt vackra kvinnor! Och då är jag ändå hämningslöst hetero.Glad

Skulle så gärna vilja vara med och leka, men min kropp är inte gjord för såna bilder. Sorgset konstaterar jag att det är tjejer som ser ut som 20-25 som får de flesta hejjaropen. Och de som är 40+ är ju bara överjävligt läckra.Så mycket livserfarenhet och sensualitet i samma paket.Förvånad
    Beundrar er för era kroppar och ert mod att lägga upp er här. Eller förresten.... fel! Varför behöver man så mycket mod om man ser ut så? My bad. Kan ni fotomodeller inte flytta på er så i får se några "normalfluffiga" kvinnor här också?   Flört 

Jag vill oxå se normalfluffiga kvinnor :) och män med såklart ;)
  • mycketsaft

Jag visade ju upp mina ben tidigare i tråden så det kanske är dags att bjuda på min överkropp nu..

Ja det är ju faktiskt min överkropp på sätt och vis. Han är ju MIN sambo så ;) 

• mycketsaft
    Fotografen skrev 2012-12-29 00:21:04 följande:
    fin solbränna ;)

Såg dina ben i tidigare inlägg, kan bara säga "snygga spiror" :) Tungan ute
    haha, jag fattar inte att hans "bonnbränna" fortfarande syns :p och tack så mycket ;)
  • mycketsaft
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-29 11:04:47 följande:

Tack för att du delar med dej av dina saker fin kille, sexigt att vara precis lagom mycket och mörkt hårig på det där viset. Väldigt manligt.

Nu blev han glad :) Han får sällan komplimanger, det är nog bara jag som ger honom det och det är ju inte samma sak ;) Och du har en riktigt snygg kropp!
    orpon skrev 2012-12-29 10:42:31 följande:
    Kom igen nu då, jag postade ju bilder på mig, och jag är då f-n inte smal, utan ordet "fluffig" passar ju bättre in på mig... Tycker det finns rätt många av olika slag här...
    Väldigt lite fluffig skulle jag säga, du ser jättebra ut :)
  • mycketsaft
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 19:45:09 följande:

Tycker inte att jag har varit negativ, men om jag uppfattas så ber jag om  ursäkt.
    Den svenska standardkvinnan som är 30+ är betydligt mulligare än de kvinnor som lagt ut foton här på sistone. Jag har inget statistiskt material att hänvisa till men jag skulle gissa att standardkvinnan i Sverige är lätt överviktig vilket inte kvinnorna på bilderna är.  

Jag förstår vad du menar :) Tycker inte att du har varit otrevlig egentligen, men jag förstår även varför de som är mulliga kanske inte så gärna lägger ut bilder, jag själv har otroligt svårt att inte jämföra mej med andra. Vill jättegärna se fler av den större sorten, män som kvinnor ;) Och är ni snälla så kan ni få se min mittemellankropp..
Svar på tråden Helkroppstråden