Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

Helkroppstråden

Anonym (sa) skrev 2013-07-22 18:33:19 följande:

Jisses vilk moraltanter det finns. Öppna ögonen.

"öppna ögonen"
    Varför tror du att jag blundar? Är det så kul att vara den som mobbas för en gångs skull? Det är så uppenbart att du är bitter och blir/har blivit retad för något så du ligger på botten. Fungerar det att göra samma sak mot andra? Känns det bättre? Några sekunder kanske.. Sen är du samma blöta trasa som innan. Jobba på ditt självförtroende istället.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:05:32 följande:

Alla har just det bröst men det finns bra och dåliga bröst. Har man som nikintjejen bröst som man inte kan urskilja från en mans ja, det säger sig självt.

Det var inte så svårt att se att de hör till en kvinna. De fungerar garanterat att amma med, vilket de är till för. Så du kan sluta försöka hitta på anledningar till att säga elaka saker för det är som sagt väldigt tydligt att du måste trycka ned andra för att du tror att du själv ska må bättre.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:17:59 följande:

Öh jo det var det. Kolla bak så får du se själv.
    öh, nej, smartass.
    Jag undrar om du är man eller kvinna. Jag har sett otroligt många bröst, både manliga och kvinnliga i verkligheten, inte på nätet och i porren så jag har en hum om hur verkligheten ser ut. Det verkar inte du ha. Men som sagt så har du ett behov av att göra mot andra så som någon/några gjort mot dig, otroligt töntigt..
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:19:08 följande:

Jag är man som sagt. Du verkar dock väldigt bitter. Hoppar du på alla killar som inte tycker dina tuttar är en gudsgåva?
    ok, jag förstod nästan att du var man, för du verkar ha sett otroligt få kvinnobröst i verkligheten. Antar att du sitter där, halvnaken i dina skitiga kallingar och luktar svett bland gamla pizzakartonger och tjurar över att du fick nobben av nån tjej när du gick i åttan. Sluta älta det förflutna, gör något av ditt liv istället.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:29:40 följande:

Du antar men du har helt fel. Patetiskt av dig.
    Jag tror nog att alla håller med mig när jag säger att det är du som är den patetiske av oss två. Förstår att det blir svettigt för dig nu när folk inte blir sårade av dina töntiga kommentarer.

Och skulle det råka vara så att du kan tänka dig att ta lite hjälp med din självkänsla så kan du skicka pm till mig. Jag lovar att vara snäll. 
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:37:31 följande:

Varför skulle jag vilja såra? Jag säger bara sanningen och om hon nu blir sårad av det så är det hennes problem. Har inget problem med min självkänsla men du verkar vara ngt bitter.

Sluta spela dum. Det är så tydligt att det bara blir löjligt när du ska låtsas så där. Hade du velat säga att hon hade lite små bröst hade det funnits typ 10 olika sätt att säga det på UTAN att vara nedlåtande. Det är för uppenbart för att du ska kunna komma undan med det, inte för att jag tror att du har tänkt det. Det enda du vill är att göra folk ledsna, osäkra på sig själva och upprörda.
    Nja, skulle nog säga att det är du som är både patetisk OCH bitter, själv är jag bara irriterad och less på er (eller om du kanske är allihop) surkartar som är tvungna att fälla tråkiga kommentarer som inte hör hit. 
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:50:38 följande:
    Tråkigt att fu tycker så. Jag gissar på att du också har mansbröst som den där tjejen med tanke på hur du resonerar.
    Vaddå tråkigt att jag tycker så?
    Om det där var ett försök att få mig att lägga ut en bröstbild som du kan glo på så kan du ju glömma det ;) Jag bryr mig inte om vilken kroppsdel du kommenterade, det är vad du skriver som är störande. För du kommer enbart med elaka kommentarer för att du inte klarar av att folk ska få beröm och kanske får känna sig lite bättre. Som sagt så är det din självkänsla du måste ta hand om.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:01:17 följande:

Var inte ett försök till ngt alls. Sluta prata om självkänslor och dittan dattan det är inget fel på mig och jo jag antar att dina bröst e fula eftersom du tar illa upp om de jag kommenterar.

Om vi nu ska vara korrekta så var det ingen kommentar om bröst som jag kommenterade. Du frågade någon vad den har för problem och jag tyckte att du skulle svara på det istället. Har inget med bröst att göra. Och tyvärr lyckas du inte få mig att må dåligt över mina bröst, som du inte ens sett, det var bara ännu ett löjligt försök från dig att känna dig överlägsen. Men jag förstår att det är svårt för dig nu, du har inget mer att komma med och du får flashbacks från när du själv blev mobbad. Så gör dig själv en tjänst och sluta upp med de här barnrumpsfasonerna. Det är inte meningen att man ska säga sina åsikter om folks kroppar i den här tråden, man ska enbart ge positiv feedback vilket du medvetet ignorerar för du klarar inte av att andra ska få må lite bra.
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 00:20:07 följande:
    Asså jag har aldrig blivit mobbad ver inte vart du fått det ifrån. Du är helt klart upprörd över nåt jag gissar på att du har samma sorts tuttar som bikinitjejen haha.

Oj vad jobbigt det blev för dig nu. Jag får nästan lite skuldkänslor när jag ser hur det här påverkar dig. Jag ska faktiskt låta dig vara i fred nu. Sen var jag seriös med att du kan skicka pm om du behöver prata, för det vet jag att du gör.
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-09-03 12:21:41 följande:
    Påklätt var det. Vinter å allt.....

Snyggaste bilden på länge Hjärta
  • mycketsaft
    pinkdolly skrev 2013-09-12 16:54:34 följande:
    Påklädd helkropp
    Vilket tjockt och fint hår du har!
Svar på tråden Helkroppstråden