Inlägg från: Anonym (sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sa)

Helkroppstråden

mepetite skrev 2013-07-16 14:23:09 följande:

men lille tösa da
    Fast nu är jag kille såatteh...
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 20:26:36 följande:

Usch, har du funderat att göra nåt åt ölmagen eller?
  • Anonym (sa)
    UrBalans skrev 2013-07-18 20:53:07 följande:
    haha då har du aldrig sett en ölmage.... Amatör!
    Men det där kan knappast vara sexig, ölmage eller ej, håller du inte med?
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 21:29:08 följande:

Och du ska inte göra något åt din personlighet? Tycker det är så sött att du byter anonyma nick hela tiden. Jag har sagt till dig innan, dina bittra kommentarer biter inte på mig. Jag är ledsen!
    Vill du hellre att jag ljuger för dig och säger att din kropp är fin? Skulle du må bättre av den lögnen?
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 21:52:25 följande:

Haha nej, du får gärna säga vad du tycker. Jag vet att inte alla gillar hur jag ser ut, och det är väl tur att alla inte gillar samma sak. Jag kan ärligt säga att jag inte tänder på alla sorters kroppar jag heller. Så varsågod, säg vad du vill. Men jag tar inte illa åt mig, och jag vet att det är det du vill egentligen.
    Okej, nä men jag sa bara min åsikt. Tyckte det var lite fjantigt att du trodde du såg sexig ut i den bilden. Kanske sexig för gubbar i din ålder hehe.
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 22:11:38 följande:

Ja, jo, du verkar ha problem med mina "poser" eftersom det var det du påpeka på en tidigare bild också. Och gubbar i min ålder? Hur gammal tror du att jag är? Har faktiskt aldrig träffat en gubbe som är 30 ;)
    Ja men den kroppen så antog jag att du hade många år på nacken. :9 
  • Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-18 22:35:14 följande:

Hehe, tack så mycket snygging!
    Haha, inte direkt en komplimang menmen.
  • Anonym (sa)

Hur kan ni säga saker som "läääckert" när det enda ni får se är en medioker kropp som vem som helst kan få 1 månad i gymmet?

• Anonym (sa)
    Anonym (Kroppsbild) skrev 2013-07-19 09:39:02 följande:
    Här är mitt bidrag från imorse!

163 cm, 52 kg, 25 år.
    Sticker de där brösten ens ut nånting? Skulle kunna tro de är mansbröst.
  • Anonym (sa)
    Anonym (Kroppsbild) skrev 2013-07-19 16:26:26 följande:
    haha mansbröst? har jag aldrig hört att jag har, men någon gång måste ju vara den första eller hur? ;)

Att säga att du har mansbröst i ditt ansikte skulle ju vara respektlöst och kränkande, så är ganska logiskt eller hur?
Svar på tråden Helkroppstråden