Inlägg från: Anonym (sa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sa)

Helkroppstråden

Anonym ( ) skrev 2013-07-19 18:01:34 följande:

Det hade du inte velat ändå. Om du inte är lesbisk
    Jag är kille.. men aa.
  • Anonym (sa)
    Anonym ( ) skrev 2013-07-19 18:11:51 följande:

Keep telling that to yourself
    Fast nu är jag det. hmf.
  • Anonym (sa)

[quote=70542203][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-07-21 20:28:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Hoppas inte du tror du e en drottning ellr nåt. Kroppen är inget att hurra över.

• Anonym (sa)

[quote=70548138][quote-nick]Anonym (Allie) skrev 2013-07-22 12:43:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Ska det där kallas bröst?

• Anonym (sa)

Haha dina ser ju ut som mansbröst. Tänk dig att dejta en kille med större bröst än dig.

• Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:24:15 följande:
    om du tycker att det ser bättre ut så kan jag ju faktiskt tala om för dig att jag har gått ignom 2graviditeter. jag blev av med tuttarna som jag blev väldigt ledsen över. otroligt att du inte kan tänka längre än vad näsan räcker

trodde gruppen var en ''feel good'' grupp som det står

Vad vill du att jag ska säga? Att dina tuttar är fina och slänga en lögn rakt i fejjan på dig eller?
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 16:54:35 följande:
    du har inte sett mina tuttar ens?

så svårt att bara hålla kakluckan då?

Jo du visade dem ju i ditt bikini foto. Utan bh har jag inte sett dem och det vill jag för guds skull inte.
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:02:17 följande:
    sån p*ssy som inte vågar va mer än anonymt heller. hiihi, gulligt.

Vad är ditt problem?
  • Anonym (sa)
    Mandiisen skrev 2013-07-22 17:22:44 följande:
    Det är trots en grupp där det stor att det spelar inge roll om man så är överviktig för det finns folk som tycker dom är fina ändå. att det är en feel good tråd.

Och då tycker jag att han man inte snällt att säga i en sån här tråd så ska man inte skriva något alls.

och det spelar väl ingen roll om jag är 17. jag visade inga naken bilder.

Och ja, jag har 2barn. Men det är inge ''white-trash beteende''

Jo det är ganska white trashigt. Planerar du ett trdje barn de kommande åren eller?

Hade folk ryckt att överviktiga personer är fina så skulle ju också överviktiga personer pryda reklamaffischerna. Så är inte fallet. Men jag är glad att du ska göra nåt åt dina tuttar för just nu kan man tro att du är en man om man döljer ansiktet.
  • Anonym (sa)

Du skämmer ju ut dig själv. Kan inte ta kritik om dina meloner och hoppar på folk. Att skaffa barn i sån ålder är aldrig bra för förhållanden från den åldern som håller beräknas till 0,0001procent.

Svar på tråden Helkroppstråden