• Nadier69

Helkroppstråden

Anonym (Kroppsbild) skrev 2013-07-19 09:39:02 följande:
    Här är mitt bidrag från imorse!

163 cm, 52 kg, 25 år.
    Underbart!!! Helt perfekt i mina ögon!!
  • Nadier69
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 17:58:37 följande:

Har jag inte gjort, du påstår en massa dynga. Jag kommenterade bara hennes tuttar, som ja, vem som helst kan ju se att de verkligen inte var snygga nånstans, och så hoppar massa moraltanter på en.
    Du får ju ge dig nu!! Hon är en vacker kvinna som fött två barn, hennes bröst är idag kanske inte de största men de är säkert helt underbara ändå och viktigaste av allt är säkert att hennes kille tycker både hon, hennes bröst och kropp är vackra. Om du inte gillar hennes bröst så behöver du ju inte ens kommentera det utan var tyst. Är det inte trevligare då om du ser några bröst du gillar att kommentera det med en komplimang istället för att klanka ner på saker du inte gillar? För övrigt så gillar vissa stora andra små bröst, smaken är som baken... Jag är inte så jätteförtjust i meggastora hängbröst men inte fan skulle jag kommentera det till en kvinna här, jag skulle inte säga "fy fan vilka fula äckliga hängpattar"... har man hyffs och någon form av EQ så gör man inte det!!!
  • Nadier69
    Nanime skrev 2013-07-22 21:45:43 följande:
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)
  • Nadier69

En öppen fråga som inte hör till tråden, jag tycker personligen att denna anonym (SA) är otroligt otrevlig och barnslig. Han har ett resonemang som bara en mentalt underutvecklad individ kan ha, finns det något sätt att få denna person avstängd från FL då jag anser att han bara är ute efter att såra och vara allmänt otrevlig?

• Nadier69
    Anonym (A2) skrev 2013-07-23 10:09:06 följande:

Bra...ingen vill se minisnoppar.
    Snälla du! Jag kan också tycka om att provosera för att få igång en diskussion vilket jag får en känsla av att du är ute efter hela tiden, jag gör det dock om andra ämnen såsom politik, religion osv men inte om andras utseende och framför allt utan att klanks ner på andras kroppar, fantasier och drömmar.

Eftersom det verkar som om du fortfarande inte har förstått hur man beter sig var snäll och läs Moderatorns inlägg ovan!!
  • Nadier69
    Moderator skrev 2013-07-23 09:24:08 följande:
    Nu får ni för sjutton ta och SKÄRPA ER!
    Håll diskussionen på en saklig nivå, lämna personangrepp och allmänt tramsigt "du är dum - nä, det är DU som är dum"-tjafs utanför dörren innan ni kliver in i tråden. Eller stanna kvar utanför den.

Respektera också trådens syfte: "en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga". Vill man diskutera annat så är forumet vidöppet, det är bara att starta nya trådar med den inriktning man önskar.

Ha en fortsatt trevlig dag!
    Det är ju just detta ca 99% av forumets besökare försöker göra, njuta, glädjas, ge en good feeling... och vi har ju under en längre stund här försökt få en individ att respektera just detta utan framgång verkar det som!
  • Nadier69
    Kattpappa skrev 2013-07-23 10:41:27 följande:
    Nackdelen med anonymiteten är ju att vissa kan skriva vad fan de vill Kräks
    Det är säkert svårt att ignorera, men försök så kanske det upphör !? 
    Håller med men det är lättare sagt än gjort då man bara blir argare och argare av elaka och onödiga kommentarer från vissa Skrikandes
Svar på tråden Helkroppstråden