• Nadier69

Helkroppstråden

Anonym (sa) skrev 2013-07-23 11:56:10 följande:

Fast nej, du kan inte säga att de är helt underbara eftersom de ser ut som mansbröst. Men det är ju jättebra att hon ska göra nåt åt det som hon själv sa.

Underbara för mig men inte dig (skillnaden mellan dig och mig är dock att jag skulle hålla inne med nedsättande kommentarer om jag fann något som inte föll mig i smaken).

Om du hade varit lite lyhörd så skrev hon högre upp att hon inte var riktigt nöjd med sina bröst efter graviditeterna och i det läget få läsa nedsättande kommentarer från dig (som troligtvis trycker just på det hon inte är riktigt nöjd med) är direkt elakt och hjälper inte hennes självkänsla på något sätt.  Vad jag vet så sitter inte skönhet i brösten alena för om du verkligen tittar på den kvinnan så är hon väldigt vacker, hennes ögon och kropp är sagolika...
    En kommentar till din tanke om operationen... Det viktigaste om hon går igenom operationen är att hon gör det för att HON känner att hon vill ändra brösten för att må bättre eller vad det nu kan vara som motiverar henne till operation och inte göra det för att tillfredställa någon annan som t.ex. du.

Som jag skrev innan; smaken är som baken
  • Nadier69
    Skållilletrille skrev 2013-07-23 14:31:32 följande:
    Och Mandiisen, du är jättefin! Om det nu är så att hans mansbröst ser ut som dina bröst gör, så är det inte dig det är fel på. Det är snarare så att han kanske borde stänga av datorn, ställa bort chipsskålen och komma sig ut och motionera lite.

HA HA HA Underbar...
  • Nadier69
    Anonym (sa) skrev 2013-07-23 14:00:34 följande:

Så du erkänner ifall du fann hennes bröst smaklösa att du inte skulle erkänna det för henne utan säga att de är fina? Och du tycker det säkerligen så du ljuger alltså för henne.
    Om hon gör nåt åt hennes tuttar så gör hon ju det indirekt för andra inte bara för henne. Lär ju bli svårt att hitta en framtida kille som har överseende med 2 kids i bagaget och mansbröst, tycker du inte det?

Där har du fel; om du läser ordentligt så har jag aldrig påstått att hennes bröst är smaklösa. I mina ögon är hela hon väldigt väldigt vacker och det inkluderar brösten... Om jag skulle finna något mindre attraktivt hos en person så skulle jag inte ens nämna det, med andra ord skulle jag inte ljuga.
  • Nadier69

Villagegirl, vilket krig då?? Att inte få en för perfekt kropp eller . Är medelålder runt 25 nu för tiden för jag skulle inte tro att du är en dag äldre... 

• Nadier69
    PAUSA skrev 2013-07-24 08:35:55 följande:

Solig det blir verkligen inte bättre än vad du är!! Jag är säker att du är vad naturen hade som mall då den skapade perfektion... Tack för detta ögongodis
  • Nadier69
    PAUSA skrev 2013-07-24 08:52:56 följande:

Elakta tungor kommer säkert informera dig om att så inte är fallet (naturen har fått lite hjälp på traven) men tack ändå för vänliga ord {#emotions_dlg.flower}
    Då får jag väl säga att kirurgen skapade perfektion istället... inte värre än så
  • Nadier69
    UrBalans skrev 2013-07-24 10:15:47 följande:

Där skulle man gärna se mer och om det är rakat skulle jag burra in mitt ansikte där och gå loss
  • Nadier69

A2 och andra negossar, skall ni börja nu igen och sprida trista vibbar??? Om ni nu måste hålla på så kan ni inte vara snälla och göra det i ett annat forum än här?

• Nadier69
    lilletrille skrev 2013-07-24 16:01:22 följande:

Vad sägs om att koncentrera sig på sin egen självkänsla i första hand?

Ha ha där satt den i plytet på'n  
  • Nadier69
    Anonym (Su) skrev 2013-07-25 19:52:50 följande:

Så du ska få gå ut och ragga på nya killar att impregnera dig eller?

Trodde allvarligt inte att det fanns så otroligt genuint otrevliga människor som du!!! Du måste utan konkurrens vara den mest korkade, osympatiska och elakaste pesonen i detta avlånga land!!!
Svar på tråden Helkroppstråden