Inlägg från: Anonym (tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tr)

Helkroppstråden

irongarden skrev 2014-01-18 20:31:14 följande:
    Knappast svårt att se. Dum kommentar tycker vi... snygg bild Anonym =)
    Varför dum? Kolla in hennes bröst.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ung tjej) skrev 2014-01-18 21:03:15 följande:
    Oj, jag råkade komma åt några knappar och sen enter.

Hur som helst. En kvinna behöver inte ha stora bröst för att hennes kropp ska se kvinnlig ut. Din skeva kroppsuppfattning kan du hålla för dig själv! Du är kvinna va?
    Nae, kille.
    Vad är problemet? Jag sa enbart att det inte var enkelt att se om det är en kille eller tjej.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-18 21:36:21 följande:
    Fler bilder på min killkropp!
    Inte konstigt att du är ensam.
    Jag tror dock inte detta är en boner-killer tråd?
  • Anonym (tr)
    Anonym (Strawberry-blonde) skrev 2014-01-19 00:06:34 följande:
    Tack ;) Jo.. det enda jag skulle vilja ha är lite fylligare boobs...
    Du har i alla fall vett att inte lägga ut nakenbilder på dig, till skillnad från andra..
  • Anonym (tr)
    BigBaddaBoom skrev 2014-01-24 21:15:38 följande:
    Jag har varit riktigt överviktig, både före o efter mina barn.. Börjar snart komma form efter Träning och ingen skitdiet 

Om du berömmer dig för din träning efteråt kanske du ska lägga upp en bild på din kropp istället för att ställa fokusen på dina tuttar.
  • Anonym (tr)
    BigBaddaBoom skrev 2014-01-24 22:11:59 följande:
    Trevligt att ditt fokus är på "tuttarna"... Såklart ville jag lägga upp en bild som jag tyckte var snygg efter -30kg men som ändå inte är en nakenbild av min kropp.. Svårt fota sig själv dock.., kanske skulle be mina barn om hjälp så blir Fokus på rumpan då de är ngt/mkt kortare än mig, ngt du kanske uppskattar mer tr?..

Svårt att inte titta på dem när de täcker 80 procent av din bild. Men jag klagar absolut inte, de ser mumsiga ut. Det är såna här bilder vi vill se, inte mansbröst.
  • Anonym (tr)
    BigBaddaBoom skrev 2014-01-24 22:20:50 följande:
    Dags att byta glasögon, då mina "tuttar" inte ens täcker 20% av bilden jag la upp... Men, troll e ju alltid troll så, no more coments from me to you 

Spela inte dum, vi både vet att du försökte framhäva dina tuttar så mycket som möjligt.
  • Anonym (tr)

@LostInTranslation

Syftade på en brud som brukade posta bilder på henns bröst... tur hon är borta nu.,

• Anonym (tr)
    pillan3 skrev 2014-01-24 23:03:52 följande:
    Men?! Vad är ditt problem?! Nyss var dom ju fina eller vad du skrev? Du måste ju ha tuttfetisch och bara för att du är så jävla ful, så är det aldrig nån som vill ställa upp!! Det är ju klart att man blir en bitter id**t!! Springer du runt i bh hemma på kvällarna och klämmer för fullt efter något som inte finns där, för du var en svag man va? Eller har du fått nått men efter att mamma inte ville bröstmata dig längre? För nån jävla skev syn på bröst har du?! 

Ja de är smaskiga. Jag har inte sagt något ont om hennes bröst.
  • Anonym (tr)
    Anonym (776) skrev 2014-01-24 23:07:24 följande:
    Om du tycker så illa om någons kropp, vad vinner du på att skriva det till personen i fråga? Bara nyfiken på hur du tänker där?

Jag blir arg och frustrerad efterom de förstör för andra? Man kan ju inte blocka vissa medlemmars bilder.
Svar på tråden Helkroppstråden