Inlägg från: Anonym (tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tr)

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-24 23:20:41 följande:
    Jag har en jätte, jätte liten fråga till! Du är inte helt hundra, va?

Hahaha

Va?

Mogen du är.
  • Anonym (tr)
    Anonym (776) skrev 2014-01-24 23:15:35 följande:
    Men du verkar ju vara den enda som tycker så?

Det tror jag definitivt inte. Jag verkar dock vara den enda som talar klarspråk.
  • Anonym (tr)
    La Chica skrev 2014-01-24 23:11:27 följande:
    Fina Ensam, kul att se dig igen

Vad i?

Vi får hoppas hon behåller bh:en på i framtiden, haha.
  • Anonym (tr)
    La Chica skrev 2014-01-24 23:44:47 följande:
    Lägg ner! 

Vad ger dig rätten att skriva elaka kommentarer? Vad får du utav det? Känner du dig nöjd med dig själv genom att klanka ner på andra, eller vad? 

Har du inget snällt att säga i denna FEEL GOOD- tråd, så stick härifrån!

Elaka? Sannings-kommentarer. Ni ger henne falskt hopp.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 21:41:16 följande:
    Vad ska jag säga? .... Tack du får

Mig alltid på gott humör så jag tänker inte ens bry mig vad "tr" slänger ur sig!

Jag försöker inte direkt få dig på något humör alls. Påpekade bara att det är sådana bilder du bör posta i framtiden, om du ska göra det.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 21:49:00 följande:
    Har du inget positivt att säga behöver du inte säga någonting alls! Jag har inte bett om dina negativa tycken om min kropp, detta är en feel-good tråd, och om du inte vet vad det betyder så GOOGLA!

Jag skrev ju något positivt, din senaste bild var mkt bättre att titta på än dina tidigare?

Du inser att jag försöker hjälpa dig? Ger dig inte falskt hopp som resten av nissarna.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 21:57:00 följande:
    Ok, det är din uppfattning, nu vet jag vad du tycker, hädanefter undanber jag vänligt att du håller dina tankar om min kropp för dig själv, för jag vill inte höra dom.. Ok?

Jag kan inte förmå mig se hur du fylls av falskt hopp av andra, jag är ledsen.
  • Anonym (tr)
    charlie00 skrev 2014-02-08 22:55:33 följande:
    På vilket sätt är du så speciell att det är okej för dig att säga så?

För det första har alla olika smak, vad du tycker är fult älskar någon annan. Så att, försvara dig med att hon "fylls av falskt hopp" funkar inte, det är inget hållbart argument.

Om jag inte minns fel har du sagt att du är man, eller hur? Men jag ger mig fan på att du är kvinna, så typiskt oss(eller ja inte mig, men vi kvinnor) att låta avundsjukan ta över och bete oss så oattraktivt. Men men, kvinna eller inte så beter du dig väldigt fel och jag tycker att du ska lämna tråden, eller mår du bra av att bidra till dåligt självförtroende hos folk?

Alla har olika smak ja, men varför ser man aldrig fula, tjocka modeller? Låt oss inte lura oss själva nu. Det är bättre att man får sanningen uppkastat än massa töntiga lögner.

Och ja, jag är en kille. Om hon får dåligt självförtroende av sanning är bättre än att få lite leenden av lögner.
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-04 22:23:33 följande:
    Alltid retar det någon sov gott !

Inte retar men jag kan väl inte ljuga för dig? Skulle du känna dig bättre om jag ljög?
  • Anonym (tr)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-04 22:28:47 följande:
    Du får säga precis vad du vill yttrandefrihet vet du

Varför fortsätter du lägga upp bilder?
Svar på tråden Helkroppstråden