• NyttNamn

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-04-19 01:58:05 följande:
    Översta bilden- 97 knops medvind ikväll från London. Roma, Fiumicino flygplats i förra veckan. Östersund med Åreskutan i fjärran strax innan start. HUD, Head Up Display med fina finesser. Får väl se om anonym blir övertygad nu då. Inte för att det spelar någon roll hur som helst men varför misstro någon man inte ens känner undrar jag?
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)

ulfsas skrev 2013-04-19 01:58:05 följande:
    Översta bilden- 97 knops medvind ikväll från London. Roma, Fiumicino flygplats i förra veckan. Östersund med Åreskutan i fjärran strax innan start. HUD, Head Up Display med fina finesser. Får väl se om anonym blir övertygad nu då. Inte för att det spelar någon roll hur som helst men varför misstro någon man inte ens känner undrar jag?
    Man, flygkapten, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)

Jag TYCKTE väl det såg ut som Åreskutan!! O sen läste jag at det var det :) Härliga bilder, man skulle blivit pilot!
    Äsch! /NN
  • NyttNamn

Noel, Noel.. Nu fick jag just energi till att kliva ur sängen.. Tack för det! :)

Äsch! /NN
  • NyttNamn
    Anonym skrev 2013-04-19 13:48:16 följande:
    Personen menar nog dom som är med i medlemsgruppen där man visar sina erigerade penisar :)

Den gruppen har jag sökt in till flera ggr... Men jag blir aldrig godkänd medlem - det faller alltid på samma sak!! Skrikandes 
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-19 13:53:11 följande:
    Alltså, nånstans måste man ju dra en gräns. Och en erigerad kuk är lägstakravet, tyvärr. Obestämd

Funderat på könsbyte? Då kan det fungera, kanske.... Cool

Njae... Kan jag ju ärligt säga att jag aldrig funderat på... Och då har jag ändå funderat på måånga konstiga saker i mina dagar... Drömmer

Men det är det alltså? Då ska jag inte ansöka igen faktiskt... Helt dum är jag ju inte! Tungan ute
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    Anonym skrev 2013-04-19 13:54:04 följande:
    Att du inte kan få till en erigerad penis? ;)

Det har jag faktiskt inga problem med alls - jag vet precis hur jag ska göra för att få den erigerad, oftast behöver jag inte göra särskilt mycket alls...

Problemet är väl i så fall vem den sitter på Tungan ute
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-04-19 14:08:44 följande:
    Puttex är det möjligtvis en gammal känd FL profil bakom det nicket?

Om du tänker på den jag tror du tänker på, så skulle jag inte tro det... Kyss (Lagom kryptiskt, visst?! *S*)
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    lotus1301 skrev 2013-04-19 14:16:29 följande:
    Ja jag gissade rätt iafSkål.
    Men outa det helst inte här... Obestämd
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    Anonym skrev 2013-04-21 12:20:39 följande:
    Lite för fläskig...

Anonym skrev 2013-04-21 12:20:39 följande:
    Lite för fläskig...

För fläskig för VAD??!! Då skulle du se min.. Verkar som många missat detta med "feel-good" i tråden :( Vad är vitsen med att markera anonym och vara elak? Skaffa ett liv säger jag bara!
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    justnextdoor skrev 2013-04-21 09:26:57 följande:
    GOD MORGON ! Söndag och sol! Bilder på det?      

justnextdoor skrev 2013-04-21 09:26:57 följande:
    GOD MORGON ! Söndag och sol! Bilder på det?      

Näpp, ingen bild från mig... Men lägg in fler du, de gör gott för ögonen!! ;D
    Äsch! /NN
  • NyttNamn
    Anonym (/) skrev 2013-04-24 19:21:29 följande:
    Det är inte sant. Anton gillar inte feta fruntimmer, DÄR går banne mig gränsen!

Hmm.. Anton gillar inte feta fruntimmer, gillar som i tänder på, attraheras av... Det må väl så vara - alla har vi väl olika favoriter och preferenser... MEN, Anton är INTE otrevlig ens mot en tjockis, faktum är att han oftast har något trevligt och positivt att komma med även till den personen!! Tycker man då att det är smörigt, okej, men man kan ju också se det positiva i att någon faktiskt försöker sprida lite positivitet och uppmuntran även på familjeliv... Jag håller med Noel... O så behöver man väl inte ta allt på dödligt allvar? Se det roliga i det hela, om någon kommenterar - ta åt dig om du vill och känner att du behöver, eller låt bli helt enkelt... :)
    Äsch! /NN
Svar på tråden Helkroppstråden