• NyttNamn

Helkroppstråden

MikNis skrev 2013-08-08 01:45:46 följande:
    När man sitter och kollar på bilderna, då känns det som att det fattas något. till största delen är det snyggingarna som postar fotos..   De vältränade och välformade.. Man ser sällan fotos från de andra.. hur kommer det sig?  

Hmm... Få se nu... KAN vara av den anledningen att man per automatik räknas bort från kategorin "SNYGGINGARNA" så fort man inte är vältränad och "välformad"??? Låter det rimligt? Min teori iaf... Det förtar nog lusten för väldigt många att dela med sig av sina "större former" då det i princip alltid placeras ett likamedtecken mellan smal& snygg, tjock/rund & ful, eller iaf betydligt mindre snygg!! :-/
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Hunters Gaze skrev 2013-08-08 10:17:02 följande:
    Personligen föredrar jag kvinnor med former, snarare än de beniga... Snygg ligger inte i formen, utan i självkänslan...

Visst är det så.. Jag tycker samma sak, det har med så mycket annat än antal kilon att göra.. Den snyggaste tjej jag vet, ett ex till en fd arbetskompis - vägde säkert dubbelt så mkt som jag (även om jag vägde betydligt mindre då..) - man såg överhuvudtaget inte hennes vikt för den tjejen hade sån sanslös utstrålning och stil! Men jag tror många resonerar så som jag skrev.. Själv väger jag ju alldeles för mkt. Take it or leave it - känner jag
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    PAUSA skrev 2013-08-08 10:30:05 följande:
    Men är det mer legitimt att kalla någon för benig än tjock? Och ang självkänslan är det tyvärr något många av oss här inne saknar helt och håller

Nä det tycker inte jag.. Man kan ha lika mkt "problem" med att vara smal som tjock.. Mannen brukar säga att han inte gillar "beniga fruntimmer"... Han säger de sticks Låter inte alls bra tycker jag, så då brukar jag "trätt" lite på honom :-P
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-08 10:17:47 följande:
    Jag bjuder på rundare former, sen får folk tycka vad de vill om extrakilon!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!

Du har fina kilon fjärilen!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Hunters Gaze skrev 2013-08-08 11:32:02 följande:
    Det finns alltid laddning i alla uttryck.. tjock är för de flesta ett negativt uttryck.. likaså benig.. min kommentar var mer för att belysa att det finns motsatser i allt...
    Jag personligen tycker om att det finns lite former, men sen kan en kvinna som motsvarar de fysiska egenskaperna man föredrar vara fullständigt "osexig" på grund av andra orsaker, likaså tvärtom.. man ska inte stirra sig blind på ett utseende..d et är personen bakom som avgör... min åsikt i alla fall... ;)

FjärilVingad73 skrev 2013-08-08 11:35:30 följande:
    Där håller jag med dig!
    Jag går väldigt mycket på personlighet, faller för killar med nåt speciellt liksom. När jag tänker på de killar jag varit seriös med så är de väldigt olika utseendemässigt... Min kompis kommenterade det också, att jag inte har en "stil" på kille jag faller för. Och så är det.

Personlighet och karisma, det faller jag för!
    Såå kloka människor det finns här på familjeliv! Skrattande
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Hotrod skrev 2013-08-08 19:49:33 följande:
    Dags o duscha....passade på o ta en bild eller blev det 2 kanske....

Läckert Hotrod... Gillar den där nedåtgående linjen från höften...
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

[quote=70715592][quote-nick]Qwerty85 skrev 2013-08-08 19:59:58 följande:[/quote-nick][/quote] Snyggt Qw!!

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym ( ) skrev 2013-08-08 22:28:00 följande:
    Förra gången jag gjorde det o tipsade om ett annat forum fick jag en varning

Man kan ju alltid "tipsa" via pm Får man inga varningar för..
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2013-08-09 23:35:05 följande:
    Jag är jävligt självkritisk....så vad fan är det för fel på min lekamen, Charlie !!! För övrigt har du fel, alla kroppar duger, oavsett hur du ser ut finns det någon som gillar kroppen du asar runt på, så är det bara. Jag är hyfsad fit, men nog fan för att det finns Damer som inte gillar den kroppstypen utan vill ha lite att ta i, så är det, så alla är hjärtligt välkomna till att posta i denna feel-good tråden.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn

Komsi komsi Anton och låt mig klämma på dina armar!! Bara lite, snälla??

Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden