Inlägg från: Blueskillen |Visa alla inlägg
  • Blueskillen

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-09-23 14:32:47 följande:

Fina ,har du silikon? Är sugen o operera mina.

Nej. Varför vill du det? Jag tycker de är väldigt fina dina bröst. Jag har alltid tyckt att de naturliga brösten man ser här är otroligt mycket vackrare än de som är fejk.
  • Blueskillen

Mycket vackra kroppar här men var är alla mjuka runda kroppar? Jag ser bara "perfekta" kroppar här i tråden.

Är det något jag gillar så är det kvinnor som är lite större. Absolut gillar jag er andra också men en kurvig kvinna är det något extra med.

Det borde typ finns massor med mossor som inte ännu har lyckats gå ner de där extra de gick upp under graviditeten.

• Blueskillen
    Anonym (Hjärter Dam) skrev 2015-09-24 12:48:29 följande:

Trevligt att läsa Jag har kurvor så det räcker och blir över...

Oj. Nu steg pulsen på mig. Precis vad jag menar. Det ser härligt ut att se din kurviga kropp. Hade gärna haft ett par bilder på dig i olika vinklar i min hemliga bildbok.
  • Blueskillen
    Ptw skrev 2015-09-24 12:51:25 följande:

Så vacker du skulle gå med i gruppen mina bilder så man får se lite mer av dej

Jag sökte dit för en vecka sedan eller så men inte fått något tillträde ännu. Många på kö kanske.
  • Blueskillen
    HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

För min smak så har du en fantastisk kropp. Jag vet inte var jag var otydlig i min kommentar och har jag skrivit något oklart så ber jag om ursäkt. Men en vackrare kropp än din får man leta efter. När man kommer upp i dina former så blir jag helt matt. Hade Du varit inom räckhåll för mig hade jag betalat bra för att få se din kropp i full blom.

Nu börjar det likna något i den här tråden.
  • Blueskillen
    Anonym (brösten) skrev 2015-09-24 13:57:50 följande:
    Det här är en bra början. En kvinna i sina bästa år. Röd BH. Mjuk och varm kropp. Snälla, vänd dig om och visa dina vackra bröst. Börja med BH fortfarande på. Finns inget skönare när man får använda fantasin. Vem är du och var finns du  mystiska kvinna.
  • Blueskillen
    Anonym (brösten) skrev 2015-09-24 15:37:14 följande:

Lilla jag

Mumma
  • Blueskillen
    Anonym (brösten) skrev 2015-09-24 15:52:04 följande:

Nå blueskillen din tur visa

Absolut vill jag visa dig. Men får man verkligen visa SÅ erotiska bilder här? Känns lite tamt att bara visa en bula under en kalling när du visat allt ditt.
  • Blueskillen

Okej, här kommer min första "nakenbild" på nätet. Håll till godo alla.

Jag hoppas att flera män och kvinnor här på tråden som är lite äldre än de snygga på 25+, som har fasta bröst och sexpack vågar följa mig.
    Våga visa kurvor. Kom igen!
    Kram på er alla!

• Blueskillen
    Nymulen skrev 2015-09-24 17:13:12 följande:

25+ ja. Lägg till 20 och behåll + Nu är det gubbtorsdag!

Bra jobbat kompis!
Svar på tråden Helkroppstråden