Helkroppstråden
Fina ,har du silikon? Är sugen o operera mina.
Fina ,har du silikon? Är sugen o operera mina.
Mycket vackra kroppar här men var är alla mjuka runda kroppar? Jag ser bara "perfekta" kroppar här i tråden.
Är det något jag gillar så är det kvinnor som är lite större. Absolut gillar jag er andra också men en kurvig kvinna är det något extra med.
Det borde typ finns massor med mossor som inte ännu har lyckats gå ner de där extra de gick upp under graviditeten.
Trevligt att läsa Jag har kurvor så det räcker och blir över...
Så vacker du skulle gå med i gruppen mina bilder så man får se lite mer av dej
Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.
Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

Lilla jag
Nå blueskillen din tur visa
Okej, här kommer min första "nakenbild" på nätet. Håll till godo alla.

Jag hoppas att flera män och kvinnor här på tråden som är lite äldre än de snygga på 25+, som har fasta bröst och sexpack vågar följa mig.
Våga visa kurvor. Kom igen!
Kram på er alla!
25+ ja. Lägg till 20 och behåll + Nu är det gubbtorsdag!