Inlägg från: Blueskillen |Visa alla inlägg
  • Blueskillen

Helkroppstråden

HäckHäxan skrev 2015-09-24 13:30:27 följande:

Hmm jag förstår din tanke men jag vill påpeka att min tjocka kropp faktiskt är alldeles perfekt tjock så det så! Jag är inte mindre eller mer perfekt än någon annan. Bara större men det är inte samma som att vara icke perfekt och smal är inte samma som perfekt heller. Vi är bara olika och perfekta som vi är. Man måste inte värdera allt. Även om jag uppskattar dina uppmuntrande ord och förstår att du inget illa menade.

Dessutom har jag inga gravid kilon utan jag är bara tjock. Var smalare direkt efter jag fått barn än jag är idag.

Du missade nog att jag hade satt "perfekt" kropp inom situationtecken. Alltså vad normen, samhället, massan tycker är en perfekt kropp. Jag tillhör inte de.

Mera vikt på tjejerna så blir jag nöjd.
  • Blueskillen
    HäckHäxan skrev 2015-09-25 09:55:35 följande:

Ja det missade jag. My bad! Men jag hävdar ändå att vi alla är perfekta eller "perfekta" också för den delen

Trevlig helg på daj. :-P

Skönt. Jag har sovit dåligt i natt för detta men nu är jag glad igen. ????

Det samma. Njut!
  • Blueskillen
    Hjärter Dam skrev 2015-09-25 10:15:37 följande:

Trevlig fredag!

Sitter på kurs och halvsover tills jag smygtittar på FL och såg detta vackra.
  • Blueskillen
    Hjärter Dam skrev 2015-09-25 10:15:37 följande:

Trevlig fredag!

Min fantasi skenar alltid iväg när jag ser delar av din vackra kropp. Jag hade gärna krupit in i det mörkare partiet i bilden.
  • Blueskillen
    Lailaa skrev 2015-09-26 17:01:43 följande:

Det kan du väl inte veta redan nu ????????

Vi vet att du kommer att leverera vackra saker. Alla kvinnor är vackra. Vissa är väldigt vackra andra om möjligt ännu vackrare. Det finns ingen som är mindre vacker.
  • Blueskillen
    Lailaa skrev 2015-09-26 17:12:31 följande:

[quote=75803528][quote-nick]Blueskillen skrev 2015-09-26 17:07:17 följande:[/quote-nick]Vi vet att du kommer att leverera vackra saker. Alla kvinnor är vackra. Vissa är väldigt vackra andra om möjligt ännu vackrare. Det finns ingen som är mindre vacker.[/

Detta gjorde min kväll... Tack ??

Var så god! Allt för dig Lailaa.

Jag gjorde det själv i förrgår. Levererade första bilden här. En pirrande känsla och jag blev otroligt nöjd.

Första gången jag publicerade denna typ av bild offentligt. Eggande.

Gör vår kväll Lailaa!
  • Blueskillen
    Hjärter Dam skrev 2015-09-26 19:20:44 följande:

WORD!

Jag väntar fortfarande på fler bilder från dig för övrigt

Gör du? Jag trodde du blev nöjd med förra.

Önskemål min kära Hjärter Dam?
  • Blueskillen
    Hjärter Dam skrev 2015-09-26 19:24:16 följande:

Lite skumma ben... inte långa men ganska tjocka

Härligt. Sensuellt och värmande.

Efter rumpa är lår det goaste på en kvinna att lägga sin kind mot.

Du är speciell.
  • Blueskillen

[quote=75804006][quote-nick]Lailaa skrev 2015-09-26 19:27:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Värme och mystik levererade. Jag känner nästan doften av dig. Hmm

Tack Lailaa

• Blueskillen
    Anonym (Evelina02177) skrev 2015-09-26 19:54:26 följande:

Första bilden här då, premiär! ;)

Åh. Små bröst och en mjuk len mage. Ska ni kvinnor aldrig sluta göra oss i det svaga könet svagare.
Svar på tråden Helkroppstråden