Inlägg från: Eff
|
-
-
God afton, min första bild i denna tråd. Inte första försöket dock, är inte alltid bästis med min iPhone...

-
>Unis skrev 2013-09-18 20:11:36 följande: Vi är inne i miten av september och du är fortfarande solbrändFel fel fel....inte i miten utan i mitten. Noga här ;)[/quote] Så är det. Vill dock, vänligt men bestämt, avvisa alla tankar om solarium. Det var ju helt enkelt en fantastisk sommar
-
NyttNamn skrev 2013-09-18 20:55:15 följande:[quote=71140947][quote-nick]Eff skrev 2013-09-18 19:31:37 följande:[/quote-nick][/quote] Ja men se där

Samlade mod efter fina ord
-
Bra eller dåligt att bli kallad Gullis när man lägger upp halvnäck bildvonKatt skrev 2013-09-18 21:39:03 följande:
Gullis
Det var bra att du samlade det där modet tycker jag. Tänk vad vi annars missat.
När jag såg din solrand så började jag tänka på glada sommardagar på stranden med bus och lek och ibland bara sola och slappa. Bara den tanken gav mig lite ro i kroppen.
Så tack för solranden. En bild säger ju faktiskt mer än ord ibland.
Jag tar det positivt
Tänkte på det. Sommaren slutade faktiskt i söndags. Mitt på dagen närmade bestämt. I alla fall där jag bor.
Hej hopp -
God morgon alla glada!

-
Har precis lärt mig att det underlättar att vara akrobat när det ska fotas bakifrån... Valde att inte såga bort armen så den "är lite i vägen". Nåväl. Trevlig kväll önskar jag alla

-
Stilfullt och vackert!ooOO MM OOoo skrev 2013-09-19 17:44:59 följande:
ooOO Alis volat propriis OOoo
-
Fjärilen, Rumpan och Katten - tack för underbara bilder!!
God morgon på er alla

-
NN - underbart!!