• Eff

Helkroppstråden

some day skrev 2013-09-20 21:31:37 följande:
    Börjar tröttna på att hänga upp och ner nu så jag testar att ta bort handen så får vi se om det funkar!

Oavsett vad en del tycker - makalöst fint
  • Eff

Skönt med lite helgmys i sängen

Trevlig helg alla

• Eff

Ang strumpor....nope... Du får gärna tro det om det känns bättre

Anonym (Kvällspigg) skrev 2013-09-21 13:02:17 följande:
    Haha, det var väldigt många strumpor där i.  

Nope... Jag har min strumpor på fötterna - får inte plats i kallingarna men du får gärna tro det om det känns bättre
  • Eff
    Anonym (Kvällspigg) skrev 2013-09-21 13:37:03 följande:
    :)  Då är din pung helt galet stor! 

Om du känner att du stör dig på jag/ folk ser ut så har jag två förslag; 1) kliv fram, sluta vara anonym, stå för din sak. 2) sluta besök denna tråd. Alla ser olika ut och det är fantastiskt att det är så. Är det jobbigt - ja, gör dig själv tjänsten att inte utsätta dig för denna situation. Jag respekterar andra människor. För din skull kan jag ta bort bilden. Hoppas jag inte förstört din helg eller åsamkat dig skada. Finns de som kan se denna bild och ytterligare bilder på annat sätt. Räcker för mig. Ödmjuka, dock lite irriterade, hälsningar Eff
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-09-06 01:17:00 följande:

Jäklar alltså fan vacker och fick det att börja rinna i bland annat min mun iaf!

Tack för komplimang! Tyvärr fick nog admin en liknande reaktion för inlägget försvann illa kvickt...Men, jag ger inte upp, ska bara försöka klura var gränserna går....

Ha en skön söndagkväll!
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-09-06 20:54:40 följande:

Låt mig gissa bilden syftade mer på att ha sex bla bla bla  *poff* borta!

Nåt i den stilen....klart man höjer på ögonbrynen och reagerar starkt över bilder på magar och bröst i en "Sex o Sånt" tråd.....

Nåväl - ser det positivt, att jag till synes fortfarande duger till ge anspel på sex
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-09-06 23:37:47 följande:

haha något säger mig att du kommer ha den effekten på folk hela livet.

Jag försöker så gott jag kan för att vara en fin medmänniska som sprider värme ????
  • EFF
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-07 09:22:21 följande:

Måndag morgon, vill bara ligga kvar i sängen o titta på era vackra bilder från den senaste tiden! 

Otroligt smakfullt och sexigt! Håller med...vill hellre titta på vackra bilder än jobba...
  • EFF
    Anonym (t24) skrev 2015-09-07 20:34:04 följande:

Trevlig måndagskväll på er

Ja, det ser onekligen ut att bli en väldigt trevlig måndagskväll! Underbart fint!
  • EFF
    Anonym (t24) skrev 2015-09-07 21:47:18 följande:

När man ändå är på humöret..

Vackert! Gillar när du är på humör
Svar på tråden Helkroppstråden