• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-03-21 15:24:20 följande:
    Solig Det var väl snarare du som sammanfattade allt till en sån härlig beskrivning.. vill du duka upp middagen så kallar jag det för semester med en sån charmig och romantisk man..
    Charmig och romantisk....Flört Kanske det, beror mycket på sällskap, men du verkar ju ha potential att locka fram positiva sidor hos mig . Känner jag dig sen tidigare eller hur kunde du veta att det är sån jag är
  • NOEL75
    Anonym (..) skrev 2013-03-21 16:41:28 följande:
    Du känner mig mycket väl.. bara att lista ut
    Är det där fotot taget i dina hemtrakter tro??
  • NOEL75
    Anonym (..) skrev 2013-03-21 16:48:02 följande:
    Nej inte riktigt.. Brasilien. :)
    Mmm trevligt! Där har jag inte varit än.... Är du en Liten En??
  • NOEL75
    Anonym (lo) skrev 2013-03-21 17:37:17 följande:

Ojojoj......Lo het som chili...
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-03-21 18:14:50 följande:
    hoppsan... innebär detta att du inte glömt mig? Förvånad
    kanske är jag som är legendenCool
    MVH,minime
    Klart jag inte glömt dig!! Trevligt att så många bekantingar dykt upp här igen... Har inte lyckats klura ut ditt användarnamn än dock... Flört
  • NOEL75

Hoppsan, det var lite som att hitta en bortglömd julklapp att gå in här. Vad många trevliga komplimanger ...Nu blev jag inspirerad haha

Anonym (Allie) skrev 2013-03-23 14:07:32 följande:
    Saliven rann till här..mums!Saliven ?? Hade gärna sett en bild på Allie med en liten strimma saliv som rinner ner längs mungipan
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-23 18:32:45 följande:
    Wow. Du är så jäkla snygg, sexigaste kropp man kan tänka sej, läcker skäggstubb och nu till och med en snygg DÖRR.
    Oj, så du la märke till dörren.. Fast den verkliga Dörren är snyggare. Om du verkligen gillar den så mycket kan jag iofs ta ett kort där jag inte står i vägen. Blir alltid väldigt badsugen när jag ser dina bilder och inlägg.... Vad beror det på?Haha.. du var minsann en kvinna med sinne för detaljer... Nu är mitt leende ännu sneare... Obestämd
    NoteturNomen skrev 2013-03-23 20:35:35 följande:
    [quote=69272896][quote-nick]NOEL75 skrev 2013-03-23 12:59:05 följande:[/quote-nick]

Noel... Du vet redan vad jag tycker... Så jag ska inte vara tjatig ;) (Dödsläcker!!!!) Ja nu kom det ändå...
    Haha tröttnar aldrig på dina kommentarer och upplyftande beröm. Jag är lika okomplicerad som en Golden Retriever förutom att det är jäkligt svårt att få mig att sitta ner på beställning. Ligga är jag dock bra på... Oskyldig

• NOEL75

Hoppsan, där försvann i princip all min citerade text och mycket av det jag skrev hamnade i grått.

Kommentarer till Badsugen, NN, Hösthjärta och  Allie hur som helst...Flört

• NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-25 11:41:46 följande:
    Det sägs iofs att just golden retriever toppar bitstatistiken. Stämmer det på dig med? ;)
    Jag känner också till det. Trodde ingen skulle genomskåda det i min kommentar. Men du är smart du. Kanske finns någon koppling mellan mig, en golden retriever och en ulv i fårakläder..... Det finns bara ett sätt för dig att ta reda på det om du VERKLIGEN vill veta Trille Oskyldig
  • NOEL75
    NoteturNomen skrev 2013-03-25 11:21:38 följande:

Alltså.. Golden retrievers är ju förjävla söta!! Där ligger du i lä Noel :D
    Ehh, de är bara söta när de är valpar och då spelar de inte i samma liga som mig ändå. Är inte den valpiga typen riktigt...
Svar på tråden Helkroppstråden