• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2013-03-05 09:20:12 följande:

Oskuldsfull som ett litet lamm, det enda jag tänker på är helgon och sånt.0:)
    En bild som visar att det inte behöver vara avklätt för att vara hett!
    Får precis samma tankar när jag ser dina bilder....En liten oskuldsfull sjöjungfru. Hade ju kompletterat mig perfekt
  • NOEL75
    mycketsaft skrev 2013-03-09 22:39:26 följande:
    Då kommer kvällens outfit, ursäkta att den är så kass, orkade inte rengöra spegeln innan så det blev både suddigt och "kletigt"

Snacka om att vara dressed for success!! Du är stilig safttjejen!! Hoppas du fick ett saftigt avslut på kvällen också Flört
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-10 10:06:35 följande:
    Du är skitsnygg, och jag som inte ens tycker om saft :s

Är dock sjukt fascinerad av nakna djur, så din sphynx gjorde mig nästan lite lycklig.
    Vad har du emot saft egentligen?? Finns ju massa olika sorter
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-10 13:02:28 följande:
    Klart att det finns undantag från regeln, men rent allmänt så kan jag säga att saft inte är min favorit..Man blir liksom mer törstig ju mer saft man dricker ;)
    Mmm ligger lite i det. Som med öl ungefär fast man slipper eller går miste om att bli full...

Är nog dags för en kaffe apropå törst  
  • NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-02-25 20:16:48 följande:

Ja vad säjer man..... perfektion. Det där är mitt manskroppsideal. Och det säjer jag inte för att få se mera.
    (Fast får man önska en ryggbild nån gång? Drömmer )
    Kan du tänka dig. Till slut har jag tagit en ryggbild. Det var inte lätt, men vad gör man inte för din skull. Kvalitén suger men man kan i alla fall ana hur mitt ryggparti ser ut.

• NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-10 13:34:47 följande:
    mm, lite så :)

Du vet väl att man skall dricka två glas vatten för varje kopp kaffe man dricker, va?
    Nja, det kände jag faktiskt inte till.... Men skall tänka på det så jag inte blir uttorkad. Vill ju inte sänka prestationsförmågan Flört
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-03-10 17:08:36 följande:

Kvinnor i svart får alltid mitt hjärta att klappa lite extra
  • NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-03-10 21:00:16 följande:
    Naaw... nu blir jag lite rörd. Jag visste väl att det skulle vara värt besväret! ( ja, ditt besvär, då)

Härligt att du känner så. Hoppas du känner att du måste återgälda mig för besväret nu också ditt lilla lammkött
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-03-10 21:20:13 följande:
    Noel: Haha, men vilken tur att jag valt rätt färg då ;)
    Var det verkligen tur? Inte så att det var ett bevis på god smak då?
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-03-10 21:31:40 följande:

Antagligen, men det är fult att skryta ;)
    Äsch....för mycket ödmjukhet kan hålla en tillbaks också...Skryt på du Flört
Svar på tråden Helkroppstråden