• Qwerty85

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-08-29 21:02:45 följande:
    Jo, vi har sett att du tycker det... typ 4 ånger denna månad.. Har Clownen lite dålig fantasi?? Drömmer
    Ja... nuff said!
  • Qwerty85
    Clownensglädje skrev 2013-08-31 20:53:14 följande:
    Hej jag ser ut som en judinna...
    Hej jag ser ut som ett stolpskott som ingen vill ta i med tång och tröstar mig med att vara stöddig bakom en datorskärm eftersom jag är en mes i verkligheten...
  • Qwerty85
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-03 18:21:43 följande:
    Ahh... Dalmål är så fint! Drömmer

<--- Bor i Dalarna..
  • Qwerty85
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-03 19:19:39 följande:
    Jag vet!
    Och Dalarna är jäkligt långt bort från Stockholm!

Nejdå, inte så farligt. Jobbar ju i Stockholm varje vecka Flört
  • Qwerty85
    Anonym (jisses) skrev 2013-09-04 18:06:11 följande:
    "Välkommen till NÖRDARNAS tråd" borde denna heta. Samma gamla slit å släng folk som hänger här...

B O R I N G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KräksKräksKräks 

Samma slit å släng Anonyma... håller helt och hållet med! usch!!
  • Qwerty85
    Punsiher skrev 2013-09-07 16:55:22 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m71021921-1.htm...

Här har ni en intressant tråd om vad folk egentligen tycker om er. 
    Inte ett dugg intressant... de är bara avundsjuka för att de själva inte vågar eller kan visa upp sig... enda orsaken till att de "hackar" på dem som gör det.

De maskerar bara sin avundsjuka med olika orsaker, fast oavsett hur mycket de försöker så är ändå ingen som bryr sig om dem... det är det som de inte klarar av...

Nuff said!
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-07 17:09:47 följande:
    Vad tokig du är. De hackar väl ändå inte, de svarar ju på en fråga. Tänker du sen efter lite till så inser du hur fel ditt resonemang ju är. Om någon äter bajs och du tycker att det är lite äckligt, betyder det att du bara är avundsjuk för att du själv inte vågar eller kan äta bajs? Maskerar du din avundsjuka med olika orsaker? Nuff said?
    Skillnaden är att oavsett om folk äter bajs eller inte så är det deras orsak, ok... jag tänkte faktiskt mer på de moraltanter som ska klaga på dem som lägger ut bilder...

Och den där tråden handlade inte om det, så ja... som sagt, tänkte mer på dem som klagar på den som lägger ut bilder i denna tråd än de som förklarar varför DE inte vill lägga ut bilder på sig själv... typ.

Och som jag började med, oavsett ifall folk äter bajs eller inte så är det deras egen sak att hantera och tycka vad de vill om... jag anser inte att jag har något med det att göra och sätter inte igång och klagar på att de är äckliga osv. De gör det för att de vill det och jag har ingen rätt att klaga på deras aktiviteter.

Så, ber om ursäkt för att jag inte läste igenom tråden som var länkad ordentligt.
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-07 17:53:55 följande:
    Du tycker inte det är det minsta äckligt att äta bajs, vilken busig kille du är Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?
    Självklart tycker jag att det är äckligt! usch och blä! Men för den delen så klagar jag inte på folk ifall jag skulle få reda på det eftersom det är deras ensak, jag skulle bara hålla mig borta från dem och låta dem vara ifred.

Och... "Man kan faktiskt tycka att något är äckligt och skabbigt utan att för sakens skull klaga på de som gör saker som man tycker är äckliga och skabbiga. Eller hur?"  <--- Det är precis det där jag har försökt få sagt hela tiden...
  • Qwerty85
    Anonym ( ) skrev 2013-09-08 10:22:56 följande:

Nej då, jag skrev om hur riktiga män är, inte ska vara. Det är hedervärt och altruistiskt av dig att försvara de silikonälskade männens heder.
    Tss tss tss... du verkar inte veta hur riktiga män är... riktiga män älskar KVINNAN! Inte brösten...
  • Qwerty85
    Anonym (komplex) skrev 2013-09-08 18:08:40 följande:

Snällt skrivet Faktum är att stora bröst dominerar i alla fall...
    Stora bröst kanske dominerar, men små bröst är fint det med... allt är perfekt för olika människor helt enkelt.

Personligen så är jag inte så förtjust i stora bröst, men alla bröst är fortfarande fina! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden